خبرگزاری کار ایران

اتحادیه فوتبال کره اعلام کرد؛

ایران - کره‌‎جنوبی؛ ۲۷ آبان‌ماه در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۲۰

اتحادیه فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد که تیم ملی این کشور روز ۱۸ نوامبر یعنی ۲۷ آبان‌ماه در دیداری تدارکاتی که در تهران برگزار خواهد شد، به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.

اتحادیه فوتبال کره جنوبی اعلام کرد دیدار تدارکاتی تیم ملی این کشور و ایران روز ۲۷ آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش از قطعی شدن دیدار تیم‌‎های ملی فوتبال ایران و کر‌ه‌جنوبی خبر داده بود اما زمان دقیق این مسابقه را اعلام نکرده بود.

در این زمینه امروز اتحادیه فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد که تیم ملی این کشور روز ۱۸ نوامبر یعنی ۲۷ آبان‌ماه در دیداری تدارکاتی که در تهران برگزار خواهد شد، به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.

این تیم همچنین در روز ۱۴ شهریورماه با ونزوئلا، ۱۸ شهریورماه با اروگوئه و روز ۱۸ مهرماه با پاراگوئه دیدار می‌کند. آنها پیش از بازی با ایران یعنی روز ۲۳ آبان‌ماه در شهر امان به مصاف تیم ملی اردن می‌روند و سپس برای بازی با تیم ملی کشورمان به تهران سفر خواهند کرد.

مسابقات جام ملت‌های آسیا طی روزهای ۱۹ دی‌ماه تا ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری در کشور استرالیا برگزار می‌شود که تیم کره‌جنوبی در گروه A باید به مصاف استرالیا، عمان و کویت برود. تیم ملی ایران هم در گروه C با امارات، قطر و بحرین همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز