خبرگزاری کار ایران

دایی باید مکانی را مهار کند؛

سوشا، عاشق حاشیه و بازی‌نمایشی / نیلسون بر می‌گردد؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۴۸

مکانی مقابل نفت تهران از تمرکز کافی برخوردار نبود و بیشتر به دنبال حواشی و بازی نمایشی بود تا اینکه تمرکز بالا به فکر حراست از دروازه پرسپولیس باشد.

سوشا مکانی در اولین دیدار پرسپولیس در لیگ چهاردهم دروازه‌بان اصلی سرخ‌پوشان تهرانی بود، اما عملکرد او چندان قابل‌قبول نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ چهاردهم می‌توانست نفت تهران را شکست دهد به شرطی که سوشا مکانی دروازه‌بان سرخ‌پوشان تهرانی به جای پرداختن به حواشی و اجرای بازی نمایشی، تمام تمرکزش را روی این دیدار می‌گذاشت. متاسفانه مکانی هنوز نمی‌داند در چه تیمی بازی می‌کند و پرسپولیس را با فولاد خوزستان و نفت‌تهران یا دیگر تیم‌هایی که در آنها به میدان رفته، اشتباه گرفته است.

مکانی مقابل نفت‌تهران از تمرکز کافی برخوردار نبود و بیشتر به دنبال حواشی و بازی نمایشی بود تا اینکه تمرکز بالا به فکر حراست از دروازه پرسپولیس باشد. در گذشته هم بازیکنانی بوده‌اند که در ترکیب تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس قرار گرفته‌اند، اما خیلی زودتر از تصور همگان در حواشی این تیم‌ها غرق شده‌اند و هرگز نتوانسته‌اند به اندازه پولی که گرفته‌اند موثر واقع شوند. اینگونه بازیکنان همواره جرقه‌ای بودند که خیلی زود در حواشی فوتبال محو شده‌اند و هرگز به جایگاهی که باید می‌رسیده‌اند، دست نیافته‌اند.

پرسپولیس امروز فرصت بسیار خوبی را در اختیار مکانی قرار داده، اما دروازه‌بان تازه وارد سرخ‌پوشان تهرانی درگام اول نشان داد به حواشی و فوتبال نمایشی علاقه خاصی دارد و اگر کادر فنی پرسپولیس این نکات را به سوشا گوشزد نکنند، او هم خیلی زودتر از تصور در حواشی غرق خواهد شد و به خاطره‌ها خواهد پیوست.

البته علی دایی راه مقابله با چنین بازیکنانی را به خوبی بلد است و می‌تواند آنها را در مسیر درست و به دور از جنجال و حاشیه قرار دهد، اما باید ببینیم مکانی دوست دارد پیشرفت کند یا پرسپولیس برای او خیلی سریع‌تر از انتظار علاقه‌مندان به فوتبال تمام خواهد شد؟

آیا در بازی هفته دوم پرسپولیس مقابل فولاد که تیم سابق سوشا بوده، نیلسون بار دیگر انتخاب اول دایی خواهد بود یا سوشا همچنان می‌تواند شهریار را مجاب کند که اختیار سنگر پرسپولیس را به او بسپارد. باید تا پنج‌شنبه ۱۶ مرداد منتظر بمانیم تا ترکیب سرخ‌ها برای رویارویی با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که در بازی نخست هم شکست خورده اعلام شود. آیا سنگربان برزیلی و مرد محبوب فصل گذشته هواداران سرخ‌پوش باز هم انتخاب نخست دروازه پرسپولیس خواهد بود؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز