خبرگزاری کار ایران

نامه تاج به مدیر عامل راه‌آهن؛

استیلی هیچ‌گونه حق مالکیتی و سهامی در راه‌آهن ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۸۵

به تمام مراجع ذیربط اعلام شده تا از دخالت حمید استیلی به عنوان مالک در اداره تیم فوتبال راه آهن جلوگیری به عمل آید.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچ‌گونه حق مالکیتی و سهامی در این تیم ندارد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در نامه‌ای به مدیر عامل باشگاه راه‌آهن سورینت اعلام کرد، حمید استیلی هیچ‌گونه حق مالکیتی و سهامی در این تیم نداشته و حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ندارد.

در نامه مهدی تاج آمده است: با توجه به مرقومه شماره ۳۰۰۲/۱۵۰۷ / ۹۰۰۱ مورخ ۶ / ۵ / ۹۳ جناب آقای تورک، معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای شهید مقدس، با توجه به اینکه از سوی برخی رسانه‌ها، آقای حمید استیلی به عنوان خریدار و مالک باشگاه معرفی شده‌اند و با عنایت به تاکید در متن همین نامه بدینوسیله اعلام می‌شود تا تعیین تکلیف از سوی مقام محترم قضائی، آقای استیلی هیچگونه حق مالکیت و سهامی در این تیم نداشته و همچنین حق دخالت در امور تیم مذکور از قبیل شرکت در جلسات، انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی و… را ندارد.

لازم به ذکر است، در نظر است در آینده نزدیک با برگزاری مزایده فروش تیم مذکور(تیم را‌ه‌آهن سورینت) از حیثمالکیتی تعیین تکلیف شود.

بدیهی است، به تمام مراجع ذیربط اعلام شده تا از دخالت حمید استیلی به عنوان مالک در اداره تیم فوتبال راه آهن جلوگیری به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز