خبرگزاری کار ایران

کریم‌پور در گفت‌وگو با ایلنا مطرح‌کرد؛

حضور بانوان‌ در ورزشگاه‌، معضل‌ ایران برای‌ میزبانی‌جام‌ملت‌ها

کد خبر : ۱۹۲۱۷۰

ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌ها یکی از مسائلی است که می‌تواند کسب میزبانی ایران را به مخاطره بیاندازد هر چند ایران به لحاظ حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها یکی از استثناهای قاره آسیاست.

دبیر کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: با کناره‌گیری عربستان و تایلند از جمع نامزدهای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شانس ایران برای کسب این میزبانی افزایش یافت.

امیر حسین کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: کشورهای عربستان و تایلند از ابتدا نیز شانسی برای کسب میزبانی جام ملت‌ها نداشتند و رقابت اصلی بین ایران و امارات بود که البته کشور امارات به لحاظ برخورداری از ورزشگاه‌های مدرن و استاندارد شرایط بهتری نسبت به ایران دارد.

کریم پور افزود: ما باید در بحثسخت‌افزاری بیشتر کار کنیم و به تجهیز و آماده‌سازی ورزشگاه‌های شهرهای پیشنهاد شده برای برگزاری مسابقات بپردازیم.

وی مشکل ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌ها را یکی از امتیازهای منفی برای کشورمان عنوان کرد و اظهار داشت: این مسئله یکی از نکاتی است که می‌تواند کسب میزبانی ایران را به مخاطره بیاندازد، هر چند ایران به لحاظ حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها یکی از استثناهای قاره آسیاست و از این نظر امتیاز بالایی برای ایران محسوب می‌شود.

وی امکانات ۴ شهر مشهد، اصفهان، تبریز و تهران را برای میزبانی جام ملت‌های آسیا مناسب عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه امکانات و ورزشگاه‌های خوبی در این ۴ شهر وجود دارد، اما باید این ورزشگاه‌ها تجهیز و آماده‌سازی شوند تا بتوانیم برای برگزاری مسابقات از هر نظر آماده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز