خبرگزاری کار ایران

با تایید و تاکید سجادی؛

پورکاظمی: فوتبالیست‌ها هر هفته تست دوپینگ می‌دهند / ۸ بازیکن لیگ تست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۵۱

تاکنون ۸ نمونه تست دوپینگ درحاشیه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال گرفته شده و این اقدام در هفته های آینده نیز تدوام خواهد یاقت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با تایید معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، انجام تست‌های دوپینگ از ورزشکاران لیگ برتر و دسته یک فوتبال به صورت منظم انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، لطفعلی پورکاظمی اظهار داشت: تاکنون ۸ نمونه تست دوپینگ درحاشیه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال گرفته شده و این اقدام در هفته های آینده نیز تدوام خواهد یاقت.

وی افزود: در حاشیه هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال، محمدرضا خانزاده و احمد نورالهی از پرسپولیس، مهدی شیری و سیامک کوروشی از نفت، سجاد شهباززاده و مهدی کریمیان از استقلال، وحید طالب‌لو و بهادر عبدی از راه‌آهن کسانی هستند که از آنها تست دو پینگ به عمل آمده است.

پور کاظمی اظهار داشت: بر اساس مصوبه نادو، مقرر شده به طور منظم تست‌های دوپینگ از ورزشکاران لیگ برتر و دسته یک فوتبال در تهران و استان‌ها به عمل آید.

وی ادامه داد: این تصمیم در نشستی که با سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انجام شد مورد تایید قرار گرفت و وی با جدیت، خواستار حضور افسران نادو در اردوهای تمرینی و مسابقات فوتبال شد.

رئیس فدراسیون پرشکی ورزشی توضیح داد: ما مصمم هستیم در بخش فوتبال نیز همانند سایر فدراسیون‌های ورزشی موضوع دوپینگ پیگیری شده و این اقدام در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز