خبرگزاری کار ایران

رفتارهای صادقیان را نمی‌پسندم؛

محمدخانی: کسی که ۲ میلیارد می‌گیرد تیمش باید بهتر بازی کند / پرسپولیس کار تاکتیکی و ترکیبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۸۲

کسی که ۲ میلیارد تومان می‌گیرد تیمش نباید اینطوری بازی کند. مبلغ ملاک نیست چون خیلی از مربیان هستند که کم پول می‌گیرند، اما کار می‌کنند و تیم‌شان فوتبال بازی می‌کند

مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است تیم علی دایی با این شرایط شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد، چراکه مشکلات فنی زیادی دارد و یک بازیساز و یک لیدر در این تیم وجود ندارد تا سرخ‌پوشان تهرانی را در زمین هدایت کرده و موقعیت‌سازی کنند.

گفت‌وگوی ناصر محمدخانی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید.

پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان باخت. این بازی و عملکرد پرسپولیس را چطور تحلیل می‌کنید؟
پرسپولیس بد بازی کرد و خوب و هماهنگ نبودند و موقعیت خلق نکردند. با این وضعیت پرسپولیس کار سختی دارد و اگر می‌خواهد برای قهرمانی بازی کند، نباید محتاط باشد و دل به یک امتیاز ببندد. اینطوری نمی‌توان قهرمان شد و باید هماهنگ‌تر باشند.

پرسپولیس به لحاظ فنی چه مشکلاتی دارد؟
پرسپولیس یک هافبک طراح می‌خواهد، اما کسی را ندارد. کسی که پاس کوتاه و بلند و قطری بدهد و توپ پخش کند و مهاجمان را پشت مدافعان حریف صاحب توپ کند و تیم را راه بیندازد. هافبک‌های پرسپولیس مدام کار دفاعی و تخریبی می‌کنند و هافبک تکنیکی و طراح نداریم. پرسپولیس در زمان ما همیشه ۲ هافبک طراح مثل پروین و درخشان داشت که پاس‌های طلایی می‌دادند. مشکل دیگر در خط دفاع است، چون پرسپولیس یک دفاع خوب و لیدر می‌خواهد که تیم را رهبری کند، اما چنین بازیکنی ندارد.

به نظر شما تیم گران‌ترین مربی لیگ باید اینگونه بازی کند؟
نه، کسی که ۲ میلیارد تومان می‌گیرد، تیمش نباید اینطوری بازی کند و باید خیلی بهتر از اینها بازی کند. مبلغ ملاک نیست، چون خیلی از مربیان هستند که کم پول می‌گیرند، اما کار می‌کنند و تیم‌شان فوتبال بازی می‌کند. پرسپولیس کار تاکتیکی و ترکیبی ندارد و اگر هم موقعیتی به وجود می‌آید روی خلاقیت‌های فردی است و در کار گروهی خیلی ضعیف هستند. البته اکثر تیم‌های ایرانی همین طوری هستند و این مساله به تیم ملی کشیده شده است.

عابدینی به شدت از رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتقاد می‌کند، به نظر شما این انتقادات درست است؟
انتقادات امیر عابدینی را در روزنامه‌ها خواندم. رحیمی به خاطر سوابق مدیریتی و فوتبالی‌اش به عنوان مدیر عامل پرسپولیس انتخاب شد، چون کارهای اجرایی انجام داده و خودش هم فوتبالیست بوده، اما هنوز ۲-۳ ماه است آمده و کاری انجام نداده و به مرور زمان مشخص می‌شود چه کاره است و می‌توان کارش را ارزیابی کرد. با ۲ بازی نمی‌شود قضاوت کرد و باید زمان بگذرد.

پیام صادقیان را خیلی‌ها با شما مقایسه می‌کنند. رفتار او در بازی با فولاد را تایید می‌کنید؟
نه، این رفتار را اصلا نمی‌پسندم. بازیکن هر چقدر از نظر فنی خوب باشد، باید از نظر اخلاقی هم زبانزد باشد چون اخلاق و رفتارش زیر ذره‌بین است. صادقیان موقعی که عصبانی است نباید تصمیم بگیرد، چون بدترین رفتار را از خود نشان خواهد داد. من کارش را نمی‌پسندم که آنگونه به سینه داور برود. او همانطور که فوتبالش خوب است، اخلاقش هم باید خوب باشد. او هنوز جوان است و ضربه می‌خورد اما با باشگاه باید با او قاطعانه برخورد کند تا این رفتارش تکرار نشود. بازیکن حرفه‌ای باید رفتارش هم حرفه‌ای باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز