خبرگزاری کار ایران

در مورد ماهینی تابع قانون هستیم؛

خواجه‌وند: جلسه هیات مدیره برای بررسی و حل مشکلات بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۶۴

هدف از برگزاری نشست هیات مدیره این بود که ببینیم در مقطع فعلی چه کمکی از دست اعضا برمی‌آید و با بررسی شرایط مشخص شود اگر مشکلی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هیات مدیره پرسپولیس روز شنبه آمادگی خود را برای اقدامات لازم جهت کمک به تیم را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه وند در مورد جلسه هیات مدیره روز گذشته پرسپولیس گفت: هدف از برگزاری نشست دیروز(شنبه) هیات مدیره این بود که ببینیم در مقطع فعلی چه کمکی از دست اعضا برمی‌آید و با بررسی شرایط مشخص شود اگر مشکلی وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی ادامه داد: در جلسه روز شنبه ابتدا گزارشی در باره شرایط موجود از سوی مدیرعامل ارائه شد و در ادامه اعضای هیئت مدیره این مساله را مطرح کردند که اگر در وضعیت کنونی از سوی هیات مدیره برای حل مشکلات اقدام فوری لازم است، انجام شود.

سخنگوی هیات مدیره تاکید کرد: در واقع هیات مدیره آمادگی خود را برای هرگونه کمک در جهت تقویت شرایط تیم برای حضور پر قدرت و جلب رضایت هواداران اعلام و هماهنگی به عمل آمد.

خواجه‌وند در ارتباط با شرایط پیش آمده برای حسین ماهینی تصریح کرد: اقدامات لازم توسط ماهینی و وکیل او در حال انجام است که در جریان آن قرار داریم و باشگاه تابع قانون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز