خبرگزاری کار ایران

با پیگیری حقوقی وزارت ورزش و جوانان؛

دفتر حامی قبلی استقلال و پرسپولیس پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۷۸

به گفته خادم با پلمپ شدن این شرکت نگرانی حامیان مالی پرسپولیس که تاکنون ده میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده‌اند بر طرف شده است.

به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن این شرکت نگرانی حامیان مالی پرسپولیس بر طرف شد.

به گزارش ایلنا، امیر رضا خادم معاون حقوقی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در این باره گفت: از مدتی قبل بحثحضور این شرکت و حواشی آن برای حامیان مالی پرسپولیس مطرح بود که با پیگیری حقوقی این وزارتخانه و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی دفتر شرکت SIS پلمپ شد و از این پس اجازه هیچگونه فعالیتی ندارد.

به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن این شرکت نگرانی حامیان مالی پرسپولیس که تاکنون ده میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده‌اند بر طرف شده است.

خادم همچنین با اشاره به مشکلات گسترده‌ای که طی پنج ماه گذشته در خصوص حل بحران‌های شدید مالی، بدهکاری‌های زیاد و شرایط خاصی که هر روز به شکلی توسط افراد مختلف بر پرسپولیس و هواداران آن تحمیل شد گفت: از تمام کارشناسان و صاحب نظران دعوت می‌کنم چنانچه پیشنهادی دارند برای ادامه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به من ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز