خبرگزاری کار ایران

از سوی وینگادای پرتغالی؛

۲۰ بازیکن به اردوی تیم فوتبال امید دعوت شدند / مسلمان، رضایی و شریفی هم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۷۹

سرمربی تیم امید ۲۰ بازیکن را جهت برگزاری اردوی تدارکاتی دعوت کرد که در بین آنها نام چندین بازیکن ۲۳ ساله از جمله کاوه رضایی آقای گل مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا هم به چشم می‌آید.

کادر فنی تیم فوتبال امید ایران ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم در راه بازی‌های آسیایی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

نلو وینگادا، سرمربی تیم امید ۲۰ بازیکن را جهت برگزاری اردوی تدارکاتی دعوت کرد که در بین آنها چندین بازیکن ۲۳ ساله از جمله کاوه رضایی آقای گل مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و زیر ۲۳ سال آسیا هم به چشم می خورد.

فهرست بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

روزبه چشمی(قم)، محمدرضا اخباری، کاوه رضایی، مهدی مهدی پور، یعقوب کریمی، وحید حیدریه، مرتضی پورعلی گنجی، آرش رضاوند و محمدرضا خانزاده(تهران)، محمد ناصری، شهریار شیروند(آذربایجان شرقی)، یوسف وکیا(خوزستان)، حجت صدقی(کرمان)، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر(فارس)، محمدحسین کنعانی زادگان(گیلان) و احسان پهلوان، محسن مسلمان، علی کریمی و مهدی شریفی(اصفهان).

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز جمعه بیست و چهارم مردادماه راس ساعت ۱۴ خود را به کادر فنی در هتل آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز