خبرگزاری کار ایران

امسال حداقل ۲ تا جام می گیریم!

پنجعلی: نظر کمیته استیناف به پیام، پدرانه باشد / آرامش بر پرسپولیس حاکم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۸۳

صادقیان بازیکن کلیدی ما است، اما به هر حال این اتفاق افتاده و خواهش ما این است که کمیته استیناف یک نظر پدرانه به پیام داشته باشد. خودش هم پشیمان است و کارش هم غیر ارادی بوده…

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که تمام تلاش خودش را می کند تا تیم وارد حاشیه نشود و آرامش کامل بر اردوی سرخ پوشان تهرانی حاکم باشد و بتوانند با تمرکز و توان بالا به مصاف حریفان بروند.

گفتگوی محمد پنجعلی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب آهن چطور است؟

ما می خواهیم یک بازی خوب انجام دهیم و شرایط ما خوب است. خدا را شکر آرامش به تیم برگشته و ان‌شاءالله مقابل ذوب آهن برای برد به زمین می رویم.

حاشیه های اخیر و دعوای مدیران باشگاه چقدر تیم را اذیت کرد؟
همه سعی ما این است که بچه ها به هیچ وجه وارد حاشیه نشوند و مرتب و بدون حاشیه تمرین کنند، اما به هر حال این مسائل اثر می گذارد. هر چقدر ثبات حاکم باشد، به نفع تیم است. الان همه چیز خوب است و آرامش به تیم حاکم شده است.

شرایط ذوب آهن را چطور می بینید؟
تیم خوبی است، واقعیت این است که تیم ها جلوی پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و باید روی همه تیم ها حساب کنیم. ما آماده می شویم برای حضور در آسیا و می دانیم مردم در هر ۳ جام از ما انتظار دارند. امیدواریم بتوانیم امسال جوابگوی خواسته مردم باشیم. پارسال حق ما قهرمانی بود، اما امسال جبران می کنیم و حداقل ۲ جام می گیریم.

محرومیت پیام صادقیان چقدر به پرسپولیس ضربه زده؟
صادقیان بازیکن کلیدی ما است، اما به هر حال این اتفاق افتاده و خواهش ما این است که کمیته استیناف یک نظر پدرانه به پیام داشته باشد. خودش هم پشیمان است و کارش هم غیر ارادی بوده، ما هم قبول داریم اشتباه کرده، اما ۳ ماه محرومیت خیلی زیاد و سنگین است. ما می خواهیم بازیکن را کمک و ارشاد کنیم تا راحت تر بازی کند، نه اینکه به بازیکن ضربه بزنیم. الان هم باشگاه و هم تیم ملی لطمه می خورند، چون پیام صادقیان یک سرمایه ملی است.

بازیکن در این سطح نباید بیشتر و بهتر خودش را کنترل کند؟
صد در صد همینطور است و ما از کاری که کرده دفاع نمی کنیم، اما فشار روی تیم ما زیاد است و هیچ تیمی تا این اندازه فشار را تحمل نمی کند، خود پیام هم چنان ناراحت بود که فردای بازی با فولاد زیر سرم رفت.

فکر می کنید دعواهای هیات مدیره واقعا تمام شده؟
ان شاالله تمام شده؛ به هر حال جلساتی داشتند و مشکلات حل شد و الان هم فکر و ذکر ما پرسپولیس است، چون به آرامش نیاز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز