خبرگزاری کار ایران

شکست‌استقلال واقعیت‌فوتبال بود؛

قلعه‌نویی به جای فرافکنی، تیمش را بسازد / ساختن‌حسینیه چه ربطی به فوتبال دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۷۳

قلعه‌نویی همچون مربیان آماتور هر ساله تعداد زیادی از بازیکنان تیمش را عوض می‌کند تا هرگز به ثبات لازم نرسد و همواره با مشکل هماهنگی مواجه بوده و تیم‌هایش اول فصل را از دست داده‌اند.

شکست مقابل سپاهان در اصفهان برای امیر قلعه‌نویی گران تمام شد و به همین دلیل سرمربی استقلال پس از این دیدار به شدت نسبت به عملکرد کمیته داوران و داور این دیدار اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قلعه‌نویی امروز از سپاهان شکسته خورده و اگر می‌توانست در اصفهان به پیروزی برسد، جای تعجب داشت. سرمربی استقلال که هرگز طاقت باخت را نداشته، با انداختن توپ به زمین داور در واقع به نوعی فرافکنی می‌کند تا افکار عمومی را به سمتی که تمایل دارد سوق دهد، اما شکست آبی‌پوشان تهرانی مقابل سپاهان واقعیت فوتبال بود و امیر نباید از آن فرار کند.

یک بار دیگر به ترکیب سپاهان و استقلال دقت کنید و آن را با فصل گذشته مورد قیاس قرار دهید. سپاهان همچون باشگاه‌های حرفه‌ای و بزرگ دنیا کمترین تغییر را در ترکیب اصلی خود داشته و در مواردی دست که به تغییر زده که باعثتقویت تیمش شده و به همین دلیل فوتبالی به مراتب زیباتر از فصل قبل به نمایش می‌گذارد. در آن سوی میدان، اما استقلال بود که از درون دروازه تا خط حمله‌اش نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و بیشترین تغییر را در ترکیب خودش شاهد بود و به همین دلیل هنوز نتوانسته به هماهنگی لازم برسد و در ۳ بازی خود در این فصل نمایش جالبی نداشته است.

در فوتبال اگر می‌خواهید موفق شوید نیاز به ثبات دارید، یعنی همان کاری که سپاهان سال‌هاست انجام می‌دهد و همواره یکی از مدعیان لیگ و جام‌حذفی بوده و در آسیا هم حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و نیست. تنها فصلی که سپاهان در سال‌های اخیر جام نگرفت و افتخاری به دست نیاورد، فصل گذشته بود که از عدم ثبات لطمه خورد چراکه تغییرات مدیریتی آرامش را از این مجموعه گرفته بود. حالا به استقلال نگاه کنید که قلعه‌نویی همچون مربیان آماتور و کم‌دانش هر ساله تعداد زیادی از بازیکنان تیمش را عوض می‌کند تا هرگز به ثبات لازم نرسد و همواره با مشکل هماهنگی مواجه بوده و تیم‌هایش اول فصل را از دست داده‌اند.

امیر قلعه‌نویی اولین شکست فصل را مقابل سپاهان کسب کرد هر چند این شکست می‌توانست در هفته گذشته هم رقم بخورد تا واقعیت‌های تیم آبی‌پوش پایتخت زودتر عیان شود. استقلال به لحاظ فنی مشکلات‌ زیادی دارد و در هفته‌های آینده دچار چالش‌های جدیدی خواهد شد، چراکه در فوتبال نمی‌توان به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان تمام مشکلات را حل کرد و به همین دلیل معتقدیم روزهای سخت‌تری برای استقلال در راه است، روزهایی که می‌تواند امیر را به قهقهرا ببرد.

قلعه‌نویی به جای پرداختن به حواشی نه چندان جالبی همچون داوری و به زبان آوردن حرف‌های غیرفنی همچون ساختن حسینیه در تبریز که ربطی به فوتبال ندارد، تمام تمرکزش را روی ساختن استقلال بگذارد تا در هفته‌های آینده بیش از این متضرر نشود و بتواند همان تیمی را بسازد که اول فصل مدعی شد، همان تیمی که قرار بود مثل اوایل دهه ۸۰ زیبا بازی کند و جام بگیرد.

یادداشت: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز