خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس به جمع مدعیان می‌پیوندد؛

خواجه‌وند: روابط در هیات‌مدیره‌ حسنه شده / سیاسی فعلا مصاحبه نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۵۵

ان‌شاءالله با این بردی که داشتیم، بچه ها مقابل ملوان خیلی راحت‌تر بازی خواهند کرد و توانایی خود را بیشتر نشان خواهند داد. امیدوارم بازی خوبی باشد و با برد پرسپولیس همراه شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس معتقد است پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن باعثشد تا فشار روانی از روی این تیم کاسته شده و آرامش تا حدود زیادی به اردوی سرخ پوشان تهرانی برگردد و حالا شاگردان علی دایی با تمرکز بیشتری می‌توانند در بازی‌های آینده شرکت کنند.

گفت‌وگوی مهدی خواجه‌وند با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن صحبت می‌کنید؟
به نظر من برد خوبی بود. من نگاه فنی و کارشناسی ندارم، اما نتیجه به نفع ما بود وبرد خوبی به دست آوردیم. این پیروزی خیلی به لحاظ روحی به ما کمک خواهد کرد و اتفاق خوبی برای پرسپولیس بود، چون به خاطر بحث‌های قبلی فشار زیادی روی تیم بود اما الان و با این پیروزی بچه‌ها راحت‌تر می‌توانند بازی کنند.

بازی بعدی شما مقابل ملوان در انزلی است. ین بازی را چطور پیش بینی می کنید؟
ان‌شاءالله با این بردی که داشتیم، بچه‌ها مقابل ملوان خیلی راحت‌تر بازی خواهند کرد و توانایی خود را بیشتر نشان خواهند داد. امیدوارم بازی خوبی باشد و با برد پرسپولیس همراه شود. بازی‌کردن در انزلی مقابل ملوان همیشه سخت است، ضمن اینکه ملوان تیم خوبی است. امیدوارم این بازی با برد پرسپولیس همراه باشد.

پرسپولیس در حال حاضر میانه جدول است. فکر می‌کنید درجمع مدعیان قرار می‌گیرید؟
هنوز ۳ بازی از لیگ گذشته و زود است در این باره اظهارنظر کنیم. فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود و در نهایت در جمع مدعیان قرار می‌گیریم.

تکلیف اومانا مشخص شد؟
ما با اومانا ۲ جلسه خوب داشتیم و از تست برگردد، با او قرارداد می‌نویسیم. در بحثمالی هم با او به توافق رسیده‌ایم و فکر می‌کنم خرید خوبی است، چون اومانا ۲ تا جام‌جهانی بازی کرده و ۳۰ سال سن دارد و تجربه بسیار خوبی کسب کرده و کادر فنی هم که فیلم بازی‌های او را دیدند خیلی راضی هستند و انشاءالله به تیم کمک می‌کند.

سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه با توجه به مشکلاتی که با دایی داشت اعلام کرده بود تا بعد از بازی با ذوب‌آهن صبر خواهد کرد، به نظر می‌رسد با این پیروزی سیاسی باید بیشتر صبر کند، اینطور نیست؟
این مصاحبه‌ای که شما می‌گویید را ندیدم، اما آقای سیاسی اطلاعیه داد و گفت به دلیل مسائل پیش‌ آمده فعلا مصاحبه نمی‌کند.

روابط در هیات مدیره حسنه شده؟
خدا را شکر خوب است. به هر حال کار حرفه‌ای است و در هیات مدیره افراد مختلف با تخصص‌های متفاوت حضور دارند. اختلاف نظر در هیات مدیره طبیعی است، اما ان‌شاالله شرایط بهتر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز