خبرگزاری کار ایران

با تصمیم علی دایی؛

تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می شود / پیام صادقیان به مرخصی رفت!

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۰۷

با تصمیم علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرپسولیس تهران تمرینات روزهای دوشنبه و سه شنبه سرخپوشان بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

با صلاحدید کادر فنی تمرینات روزهای دوشنبه و سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس تهران پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با تصمیم علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرپسولیس تهران تمرینات روزهای دوشنبه و سه شنبه سرخپوشان بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

همچنین سرخپوشان فردا یکشنبه یک نوبت تمرین خود را در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی فر برگزار می کنند.

ˈاومانا مدافع اهل کاستاریکا امروز در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد و تصمیم نهایی در مورد عقد قرارداد با این بازیکن فردا اتخاذ می شود.

مسئوان باشگاه پرسپولیس مدارک خود را برای شکایت از مهرداد پولادی تهیه کرده و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهند داد، چرا که این بازیکن با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس در تمرینات شرکت نمی کند.

ˈخبر دیگر از باشگاه پرسپولیس پیام صادقیان که فرجام خواهی وی از سوی باشگاه به کمیته استیناف ارائه شده با اجازه کادر فنی به مرخصی رفته است. صادقیان با رای کمیته انضباطی سه ماه از میادین فوتبال محروم شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه میهمان تیم ملوان بندر انزلی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز