خبرگزاری کار ایران

با تیم ملی تعامل خوبی داریم؛

وینگادا: صعود به المپیک ۲۰۱۶ برزیل هدف اصلی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۵۶

اطمینان دارم کی‌روش از بین بازیکنان تیم امید چند نفر را به تیم ملی اضافه خواهد کرد و این می‌تواند فرصت مناسب برای سرمربی تیم ملی باشد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل از اسفند ۹۳ آغاز می‌شود و هدف اصلی گرفتن بهترین نتیجه در این مسابقات و صعود به المپیک است.

به گزارش ایلنا، نلو وینگادا با اشاره به آغاز اردوهای تیم فوتبال امید از بهمن‌سال ۹۲ با حضور ۶۰ بازیکن افزود: در حال حاضر با ۳۰ بازیکن که پایه و اساس این تیم است، اردوها را برگزار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه از ۷ اردو فقط در یک اردو همه بازیکنان را در اختیار داشتیم. بعد از آغاز لیگ برتر اطلاعات ما نسبت به بازیکنان از قبل بیشتر شده چراکه با دیدن این رقابت‌ها عملکرد بازیکنان را بهتر زیر نظر گرفته‌ایم.

وینگادا گفت: در دو اردوی تدارکاتی برون‌مرزی در اردن و ارمنستان، نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کردیم و این اردوها تاثیر خوبی در آینده این تیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان لیگ برتر با در نظر گرفتن اینکه تیم ملی بزرگسالان باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا حضور یابد برنامه مسابقات خود را تغییر داد و ما هم برنامه‌های تیم فوتبال امید را طبق برنامه جدید سازمان لیگ تغییر دادیم.

وینگادا همچنین به باز‌ی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی اشاره کرد و افزود: بازی‌های آسیایی تا یک ماه آینده آغاز می‌شود و کادر فنی در نظر دارد فقط از بازیکنان زیر ۲۳ سال استفاده کند و با این رویه می‌توانیم تعامل و تعادل خوبی بین بازیکنان امید و بزرگسال برقرار کنیم.

وی گفت: اطمینان دارم کی‌روش از بین بازیکنان تیم امید چند نفر را به تیم ملی اضافه خواهد کرد و این می‌تواند فرصت مناسب برای سرمربی تیم ملی بزرگسالان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز