خبرگزاری کار ایران

جلوی پیشروی نفت را می‌گیریم؛

کرانچار: رفتار بد بازیکن با داور قابل توجیه نیست / دوست نداریم دچار بحران شویم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۵۵

محرم نویدکیا هم دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و از ۲ روز پیش به تمرین‌ها اضافه شده است. او ظرف دو یا ۳ هفته آینده می‌تواند در تمرین‌های پرفشار شرکت کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نفت می‌خواهد خود را به بالای جدول برساند ولی فردا این اجازه را به آنها نمی‌دهیم.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران با تسلیت درگذشت مهدی نفر درباره بازی فردای تیمش گفت: سعی می‌کنیم نوار پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم و اگرچه در دو سال گذشته برابر نفت در تهران یک بار پیروز شدیم و یک بار مساوی کردیم در هر دو بازی حریف ما را به دردسر انداخته بود. همچنین پیروزی نفت در اهواز هشداری برای ما بود.

وی ادامه داد: هر دو تیم با جذب بازیکنان جدید خون تازه‌ای به خود تزریق کردند. نفت با کسب ۴ امتیاز تلاش می‌کند خود را به بالای جدول نزدیک‌تر کند ولی ما باید جلوی این کار را بگیریم.

سرمربی سپاهان در ادامه با تاکید بر اینکه از این پس قصد دارد برای آنالیز حریفان تیمش یکی از دستیارانش را به تماشای بازی‌های آنها بفرستد، گفت: نفت ساختار جدیدی ایجاد و برای جهش در جدول دورخیز کرده است. همین طور سرمربی جدید این تیم با شیوه‌های جدیدش تلاش می‌کند بازی نوینی برابر ما ارائه دهد، به همین دلیل انتظار داریم بازی فردا از سطح بالایی برخوردار باشد.

کرانچار در ادامه به محرومیت شجاع خلیل‌زاده و غیبتش در بازی فردا اشاره کرد و گفت: علی احمدی و حسین مرادمند را داریم که می‌توانند جای خلیل‌زاده را پر کنند. محرم نویدکیا هم دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و از ۲ روز پیش به تمرین‌ها اضافه شده است. او ظرف دو یا ۳ هفته آینده می‌تواند در تمرین‌های پرفشار شرکت کند.

وی درباره محرومیت ۳ جلسه‌ای خلیل‌زاده به دلیل بدرفتاری با داور در دیدار برابر استقلال گفت: این تصمیم کمیته انضباطی است و کسی حق دخل و تصرف در آن و اعتراض به آن را ندارد. کارت زرد دوم او کاملا موجه بود چون اگر خطا نمی‌کرد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه ما می‌شد، اما چون خودش فکر می‌کرد سزاوار کارت نیست آن رفتار را انجام داد و باعثشد دچار محرومیت شود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: سازمان لیگ اعلام کرده بود با مربیان و بازیکنانی که به داوری اعتراض کنند، برخورد تندی می‌کند و به همین دلیل رفتار بد بازیکن با داور قابل توجیه نیست. من پیش از هر بازی به بازیکنانم تاکید کرده‌ام به داور اعتراض نکنند و حواس‌شان به بازی خودشان باشد.

کرانچار در پایان درباره اینکه می‌گویند سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است، گفت: از حالا زود است چنین حرفی بزنیم. هنوز ۲۷ هفته مانده و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. البته دوست نداریم دچار بحران شویم اما بهتر است چند هفته صبر کنیم تا لیگ چهره واقعی‌اش را نشان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز