خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مقابل‌پدیده به میادین برگردم؛

دغاغله: پرسپولیس نمی‌تواند هم خوب بازی کند، هم نتیجه بگیرد / ملوان تحت فشار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۳۹

باید به این پرسپولیس فرصت داد تا هماهنگ‌تر شویم. درست است که در این سه بازی نکردیم اما اگر زیبا بازی کنیم و نتیجه نگیریم فایده‌ای ندارد چون فوتبال ایران نتیجه‌گرا شده است و همه نتیجه می‌خواهند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر صبح و عصر تمرین می‌کنم تا هر چه زودتر به تیم محلق شوم.

مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مصدومیتم رو به بهبود است و فعلا صبح و عصر به طور مداوم فیزیوتراپی و آب‌درمانی می‌کنم تا زودتر به تیم برسم. الان شرایط خوبی دارم و ۲ برابر قبل تلاش می‌کنم تا زودتر به بچه‌های تیم ملحق شوم. نمی‌دانم چه زمانی آماده می‌شوم، اما دوست ندارم دوباره مصدوم شوم. می‌خواهم آماده شوم و به میادین برگردم تا به خودم و تیمم کمک کنم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس پس از گذشت ۳ هفته از لیگ گفت: الان طوری شده که اگر تیم ما نتیجه نگیرد هم کادر فنی و هم بازیکن زیر سوال می‌روند و همه از ما نتیجه می‌خواهند. ما ذوب‌آهن را بردیم، اما باز هم از ما انتقاد می‌کنند چون انتظار دارند هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم که در شروع فصل چنین چیزی نمی‌شود چون ما تغییرات زیادی داشته‌ایم و زمان می‌برد تا هماهنگ شویم اما مطمئن باشید هفته به هفته بهتر و بهتر می‌شویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد بازی تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: مسلما بازی سختی است. ملوان همیشه برای استقلال و پرسپولیس مشکل‌ساز بوده، اما ملوان الان شرایط سختی دارد و این مساله برای پرسپولیس خوب است چون آنها زیر فشار تماشاگر هستند و امیدوارم پرسپولیس در اوایل بازی یک گل بزنند و جلو بیفتد تا راحت‌تر کار کنیم. بازی بسیار سختی است اما امیدوارم زیبا و تماشاگرپسند شود.

وی ادامه داد: خیلی خیلی دوست داشتم مقابل ملوان بازی کنم، اما خیلی بدشانس هستم. قرار بود جلوی ذوب‌آهن به میدان بروم، اما مصدومیت‌ من برگشته و اذیتم می‌کند و امیدوارم مقابل پدیده بتوانم به میدان بروم و بازی کنم.

دغاغله در پایان گفت: باید به این پرسپولیس فرصت داد تا هماهنگ‌تر شویم. درست است در این ۳ بازی نکردیم، اما اگر زیبا بازی کنیم و نتیجه نگیریم فایده‌ای ندارد چون فوتبال ایران نتیجه‌گرا شده و همه نتیجه می‌خواهند. امیدوارم همین‌طور جلو برویم و نتایج خوبی کسب کنیم تا ان‌شاالله به قهرمانی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز