خبرگزاری کار ایران

توافق کلی و رفع سوء تفاهم ها؛

هدف فدراسیون، جام جهانی ۲۰۱۸ / مرد پرتغالی دوشنبه امضا می کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۶۹

به نظر می رسد هدف فدراسیون فوتبال و مهمترین خواسته اش از کی روش صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و نیم نگاهی هم به موفقیت در جام ملت ها دارند

سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران به توافقات کلی رسیده تا همچنان سکاندار نیمکت ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نشست مشترک کفاشیان و کی روش درباره تمدید قرارداد دو طرف به توافقات کلی رسیدند و بنا بر اعلام آنها سوء تفاهم ها نیز برطرف شده تا مشکلی برای ادامه حضور مرد پرتغالی بر روی نیمکت تیم ملی حداقل تا بازی های جام ملت آسیا در استرالیا وجود نداشته باشد.

البته کی روش دیروز تاکید کرده که «تنها مسائلی که باقی ماند مسائل کوچک اداری است که امیدوارم تا یکشنبه حل شود و روز دوشنبه قرارداد را به صورت رسمی امضا کنیم». و این یعنی اینکه این مرد پرتغالی ادامه کار در ایران را بر دیگر پیشنهادهایی که بارها آنها را مطرح کرده بود ترجیح داده و حالا فقط امضای طرفین روی برگه قرارداد مانده که تا دوشنبه نهایی خواهد شد.

به نظر می رسد هدف فدراسیون فوتبال و مهمترین خواسته اش از کی روش صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و نیم نگاهی هم به موفقیت در جام ملت ها دارند ولی هدف اصلی فدراسیون کفاشیان حضور در جام جهانی و مهمترین رویداد فوتبالی دنیا است چیزی که آرزوی هر مربی فوتبالی نیز محسوب می شود و این مساله برندی برای نیمکت نشینان تیم های ملی در سراسر دنیا است.

به هر حال کی روش می داند دیگر انجام بازی های بسته و دفاعی نمی تواند هوادارن ایرانی را راضی نگه دارد و طرفداران ایران می خواهند تیمی با صلابت را بعد از تمدید قرارداد از کی روش ببینند چراکه حضور نزدیک به ۴ سال در ایران باعثشده او دیگر به فوتبال ما مسلط شده و باید هدف خود را ساختن تیمی مدعی در جام ملت ها و البته صعود مقتدرانه به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ قرار دهد.

کی روش مدعی است: «رقبای محلی ما و کشورهای عربی بیشتر از آنچه به موفقیت در جام ملت‌ها فکر کنند، به شکست تیم ایران فکر می‌کنند، شاید در جام ملت‌های آسیا و مقابل رقبای عرب از داور صربستانی جام جهانی ما خبری نباشد، اما ممکن است کسانی باشند که اشتباه کنند و به همین دلیل ما باید بسیار بهتر آماده شویم». این صحبت های مرد پرتغالی ثابت می کند که علاوه بر مسائل فوتبالی مواردی نیز در خارج از مستطیل سبز باید لحاظ شود تا تیم ایران طعم موفقیت را بچشد و این به خوبی نشان می دهد که تیم تحت هدایت کی روش باید در تمامی جنبه ها آمادگی لازم را جهت رقابت در جام ملت ها و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ کسب کند و در غیر این صورت تمدید قرارداد کی روش جز هزینه ای هنگفت خروجی خاصی برای فوتبال ایران نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز