خبرگزاری کار ایران

هواداران رحمتی را تشویق کنند؛

قلعه نویی: پیکان تیم خطرناکی است / هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۳۶

تیم ما اکنون شرایط و روحیه بسیار خوبی دارد، تیمی داریم که روحیه جنگندگی‌اش بسیار بالاست و بازیکنان تا دقایق آخر برای پیروز شدن می‌جنگند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار مقابل پیکان را سخت توصیف کرد و گفت: ابراهیم‌زاده یک مربی علمی است و بازی مقابل تیم هایی که او هدایت آن را برعهده دارد آسان نیست.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار فردای پیکان و استقلال در نشست خبری گفت: ابتدا باید دو تبریک بگویم، اولین تبریک به مناسبت روز پزشک است که باید به پزشکان عزیز داخل و خارج کشور که زحمات زیادی برای ایران و ایرانی می‌کشند تبریک بگویم. پزشکان لیگ برتر و به خصوص تیم خودمان با وجود مشکلات زیادی که وجود دارد و دستمزد خود را نمی‌گیرند اما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. همچنین باید به پروفسور سمیعی پزشک متخصص مغز در جهان و همچنین پروفسور خداجو که از بزرگترین چشم‌ پزشکان محسوب می‌شود و کارهای خیرخواهانه‌ای انجام داده تبریک بگویم. تبریک دوم من نیز به مناسبت هفته دولت است.

وی با اشاره به بازی فردا عنوان کرد: پیش از اینکه به بازی بپردازم باید اشاره کنم که ابراهیم‌زاده مربی بسیار بزرگ و خوش‌اخلاقی است، او به لحاظ فنی نیز یکی از مربیان شایسته لیگ به حساب می‌آید. سال گذشته ابراهیم‌زاده با بدشانسی‌هایی روبه‌رو شد و تیمش نتوانست نتایج خوبی کسب کند اما هر کجا که بوده تیمش فوتبال بازی کرده چرا که یک مربی علمی است و از روی علم کار می‌کند.

سرمربی استقلال با تاکید بر فنی بودن منصور ابراهیم‌زاده و تیم پیکان خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما دو وجه بزرگ شکل می‌دهد؛ وجه اول اینکه فردا بازی بسیار سختی برابر پیکان خواهیم داشت و وجه دوم آن نیز این است که فردا دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و ماحصل این کار یک فوتبال زیبا خواهد بود.

قلعه‌نویی یادآور شد: بازی پیکان و گسترش فولاد را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم پیکان تیم بسیار خطرناکی دارد و در حملات بسیار خطرناک عمل می‌کنند. روی نقاط ضعف و قوت آنها به خوبی کار کرده‌ایم و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم از نقاط ضعف حریف به خوبی استفاده کنیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در ۴ هفته‌ای که از لیگ گذشته، اظهار داشت: تیم ما اکنون شرایط و روحیه بسیار خوبی دارد، تیمی داریم که روحیه جنگندگی‌اش بسیار بالاست و بازیکنان تا دقایق آخر برای پیروز شدن می‌جنگند. همین که روحیه جنگندگی تیم ما بالاست و می‌توانیم در دقایق پایانی نتیجه را عوض کنیم نشانه‌های بسیار خوبی برای ماست و این موضوع نشان می‌دهد که ما یک تیم همدل هستیم و همه بازیکنان برای پیروز شدن می‌جنگند.

سرمربی استقلال در خصوص اظهارات منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پیکان که وی را عامل اصلی موفقیت استقلال خوانده بود، تصریح کرد: آقا منصور انسان خوب و زحمت‌کشی است و از همکاران و دوستان خوب من به حساب می‌آید. بعد از اینکه از تیم ملی جدا شدیم مرتب در تماس بودیم که اینها از قشنگی‌های فوتبال است.

قلعه‌نویی با بیان اینکه ابراهیم‌زاده به او لطف دارد، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که استقلال یک تیم است و از مدیرعامل گرفته تا همه برای موفقیت تلاش می‌کنیم تا به آن هدف‌مان برسیم. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و منِ قلعه‌نویی کمترین نقش را داشته‌ام.

وی در خصوص قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی و قرار گرفتن تیم‌های قدرتمندی چون استقلال، سپاهان و پرسپولیس در یک سمت جدول گفت: شما می‌گویید قرعه‌کشی و همه چیز در آن مشخص است. قطعا برای مسابقات جام حذفی برنامه خواهیم داشت. هیچ تیمی را در ایران دست کم نمی‌گیریم چون همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه از قبل نمی‌توان پیش‌بینی هیچ بازی را انجام داد، تصریح کرد: شاید به لحاظ اسمی تیم‌ها با هم تفاوت داشته باشند، اما همانطور که گفتم تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند، در لیگ برتر نمی‌توان تیم‌های پایین جدول را آسان به حساب آورد. درست است که مقابل سایپا خوب بازی کردیم و مالکیت توپ در اختیار ما بود اما نزدیک بود در این دیدار پیروز نشویم یا در دیدار مقابل سپاهان خوب بازی کردیم ولی شکست خوردیم.

قلعه‌نویی در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: محروم نداریم، اما امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده مصدومان ما هستند که ۱۰ روز یا ۲ هفته دیگر به ما اضافه می‌شوند.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال به ایده‌آل شما نزدیک شده است، یا نه گفت: از شما یک سوال دارم، آیا استقلال نسبت به سال گذشته تغییر کرده است؟ ما نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده‌ایم اما هنوز به استقلال ایده‌آل نرسیده‌ایم، هنوز مصدومان تیم کنار ما حضور ندارند اما در مجموع بهتر از سال گذشته کار کرده‌ایم.

سرمربی استقلال ادامه داد: آمار سال گذشته را که نگاه می‌کردیم در برخی از بازی‌ها نهایت ۴ کرنر می‌زدیم اما در بازی با سپاهان یا سایپا بالای ۸-۹ کرنر زدیم. در بازی با سایپا خوب گل زدیم ولی در اشتباهات فردی ضرر کردیم.

قلعه‌نویی در مورد حضور مهدی رحمتی و جی‌لوید ساموئل در تیم پیکان عنوان کرد: آنها بازیکنان تیم پیکان هستند و با تمام وجود در این تیم تلاش می‌کنند. این دو بازیکن برای استقلال زحمات زیادی کشیده‌اند. مطلب خاصی در مورد حضور این دو بازیکن در تیم پیکان وجود ندارد اما باید گفت رحمتی که زمان بیشتری در استقلال نسبت به ساموئل داشته برای فوتبال ایران و استقلال زحمت کشیده است. فردا تماشاگران و مجموعه استقلال رحمتی را تشویق می‌کنند چون او برای استقلال زحمت زیادی کشیده است.

وی در خصوص ساختار دفاعی استقلال در این فصل تصریح کرد: در دیدار مقابل سایپا خوب بودیم در این دیدار به محسن فروزان دروازه‌بان ما کمترین فشار وارد شد اما در دیدارهای گذشته مقابل سپاهان و استقلال خوزستان چند بار بازیکنان حریف با فروزان تک به تک شدند. تغییراتی که در خط دفاع داده‌ایم تقریبا جواب داده اما بیشتر به فکر حمله هستیم تا دفاع کردن، چون مردم حمله را بیشتر دوست دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز