خبرگزاری کار ایران

تیم های ملی روند خوبی دارند؛

کفاشیان: قرارداد خوبی با کی‌روش بستیم / اول جام ملت‌ها، بعد جام‌جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۸۱

هدف فدراسیون حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ضمن این که حضور در جام ملتهای آسیا نیز برای مان اهمیت زیادی دارد. از کی روش خواسته ایم بهترین نتیجه را در این دو رویداد مهم بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون، مذاکرات خود را با کارلوس کی‌روش پیش بردیم و قرارداد خوب و بلند مدتی با وی تنظیم کردیم.

به گزارش ایلنا، نشست هیات رئیسه این فدراسیون صبح امروز با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، سید محمد هادی آیت‌اللهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و فریدون اصفهانیان برگزار شد در این نشست علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال گزارشی از روند برنامه‌های فدراسیون ارایه داد.

کفاشیان در مورد روند مذاکراتش با کارلوس کی‌روش و شرایط حاکم بر تیم‌های ملی گفت: روند خوبی را در تیم‌های ملی فوتبال با توجه به برنامه های کادر فنی شاهد هستیم و تمامی تیم ها فعالیت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند. با توجه به مصوبه قبلی هیات‌رییسه، مذاکره با کارلوس کی‌روش را پیش بردیم که وی‌نظرات خود را درباره مسایل مختلف بیان کرد و بر همین اساس قرارداد فعلی را تنظیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: قرار است ۲ دستیار ایرانی در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشند. هدف فدراسیون حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ضمن اینکه حضور در جام ملت‌های آسیا نیز برای‌مان اهمیت زیادی دارد. از کی‌روش خواسته‌ایم بهترین نتیجه را در این دو رویداد مهم بگیریم. بر همین اساس برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم را با سازمان لیگ برتر انجام داده‌ایم که خوشبختانه با هماهنگی سازمان لیگ و برنامه ریزی منظمی که صورت گرفته مشکلی در اجرای آنها نخواهیم داشت.

وی در مورد تیم فوتبال امید گفت: تیم امید نیز با ترکیبی از بازیکنان زیر ۲۱ و ۲۳ سال به اینچئون اعزام می‌شود. ۷۰ درصد این تیم بازیکنان زیر ۲۱ سال و بقیه از بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند تا علاوه بر آینده‌نگری، شانس مدال‌آوری را در بازی‌های آسیایی افزایش دهیم.

کفاشیان اظهار داشت: جلسه‌ای را با مدیران باشگاه‌ها برگزار کردیم و از آنها خواستیم بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند تا این تیم در بازی های آسیایی با اقتدار شرکت کند. هدف فدراسیون فوتبال موفقیت در رقابت های مقدماتی المپیک و کسب سهمیه این مسابقات است.

وی در مورد تیم زیر ۱۹ سال نیز گفت: این تیم خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی میانمار آماده می‌کند. این تیم اردوهای داخلی و خارجی مختلفی را پشت سر گذاشته و کمتر از ۳ ماه دیگر به میانمار سفر کند و علاوه بر کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند. تاکنون اردوها و هزینه‌های خوبی برای این تیم شده و انتظار حضور و عملکردی ناب از این تیم داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال از حضور تیم نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند خبر داد و گفت: این تیم نیز تمرینات مستمر خود را برای حضور در این مسابقات پیگیری کرده است تا بتواند سهمیه جام جهانی را کسب کند.

وی به میزبانی همدان در رقابت های قهرمانی فوتبال زیر ۱۴ سال آسیا اشاره کرد و گفت: رقابت های زیر ۱۴ سال در همدان برگزار شد و شاهد برگزاری مسابقات در بهترین شرایط بودیم. همزمان با این مسابقات، جشنواره معلولین و مسابقات خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی را برگزار کردیم و در کنار این مسابقات دوره های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در دستور کاری بازیکنان و کادر تیم ها قرار دادیم. روز گذشته از کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) نامه ای به فدراسیون رسید که به دلیل برگزاری مطلوب مسابقات و دوره های آموزشی که موجب ارتقای سطح فنی و علمی شرکت کنندگان بود از ایران تقدیر و تشکر شده بود.

کفاشیان در مورد برگزاری جشنواره فوتبال زیر ۱۲ سال در تهران گفت: این جشنواره با حضور ۴۵ هزار فوتبال آموز در سطح کشور در حال برگزاری است و برخی از استان ها نیز جشنواره هایشان را به پایان رسانده اند که حاصل آن حضور ۴۵۰ فوتبال آموز در تهران است. قرار است در اردوگاه منظریه میزبان استعدادهای فوتبال پایه باشیم و پس از برگزاری جشنواره زیر ۱۲ سال در تهران، نفرات برتر را برای حضور در جشنواره(فستیوال) بین اللملی انتخاب کنیم. در واقع این امر، کار بزرگی است که در حال انجام است و قصد داریم تا در بخش زنان نیز این برنامه ها را اجرا کنیم و یک روز هم این روند را متوقف نخواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان از برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان دختر خبر داد و گفت: تیم زیر ۱۹ سال تمرینات خود را در تهران و کرمان انجام می دهد تا با آمادگی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا در سریلانکا حضور داشته باشد. تیم زیر ۱۶ سال نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است تا در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش حضور داشته باشد. انتظار ما از تیم های زنان پیشرفت و توسعه است که امیدوارم شاهد آن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز