خبرگزاری کار ایران

هیات رئیسه فدراسیون مصوب‌کرد؛

تدوین آیین‌نامه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در دستور کار

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۰۰

مقرر شد با توجه به اینکه تیم المپیک برای اینچئون ۲۰بازیکن از ۱۴ باشگاه دعوت کرده و باشگاه‌ها بازیکنان مورد نظر را در اختیار تیم ملی قرار ندهند، سازمان‌لیگ از حضور تیم‌ها در مسابقات باشگاهی جلوگیری کند.

پس از برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مصوبات این نشست اعلام شد.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه موارد زیر به تائید و تصویب اعضای هیات رئیسه رسید:
۱ - رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی را در خصوص عقد قرارداد با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی مطرح کرد که می‌توان به حضور ۲ دستیار ایرانی، ۲ دستیار خارجی و هماهنگی با سازمان لیگ برتر برای اردوهای خارجی و داخلی اشاره کرد.
۲ - حضور تیم ملی فوتبال امید در مسابقات کره‌جنوبی؛ تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی میانمار برای کسب سهمیه جام‌جهانی، حضور تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی تایلند برای کسب سهمیه جام جهانی، برگزاری فستیوال ملی و بین‌المللی زیر ۱۲ سال در تهران، برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی جوانان بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی سریلانکا، حضور تیم ملی نوجوانان بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی بنگلادش و گزارشی از برگزاری رقابت‌های زیر ۱۴ سال آسیا در همدان و دوره‌های آموزشی برگزار شده در آن که مراتب تقدیر و تشکر AFC را به همراه داشت از دیگر نکاتی بود که توسط رئیس فدراسیون فوتبال مطرح و مورد تایید اعضای هیات رئیسه قرار گرفت.
۳ - محسن ابوصادقی به عنوان عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تعیین شد.
۴ - با تایید هیات رئیسه فدراسیون‌فوتبال و با توجه به استاندارهای فیفا مقرر شد تا سیستم رادیویی برای داوران حداکثر تا نیم فصل مسابقات سال‌جاری خریداری شود تا داوران بتوانند در قضاوت‌های لیگ از آن استفاده کنند.
۵ - مقرر شد تدوین آیین‌نامه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در دستور کار اعضای هیات رئیسه و کمیته حقوقی و تعیین مقرارت قرار گیرد تا در جلسه آتی به تصویب برسد.
۶ - با توجه به اختیارات حاصل از ماده ۸۳ اساسنامه فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا شروع به کار کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، رسیدگی به دعوی مالی باشگاه‌ها با بازیکنان و بالعکس، توسط کمیته انضباطی صورت بگیرد.
۷ - مقرر شد با توجه به اینکه تیم ملی المپیک ایران برای مسابقات آسیایی اینچئون ۲۰ بازیکن را از مجموع ۱۴ باشگاه دعوت کرده و این باشگاه‌ها بازیکنان مورد نظر را در اختیار تیم ملی المپیک قرار ندهند، سازمان لیگ کشور از حضور تیم‌ها در مسابقات باشگاهی جلوگیری به عمل آورد. در پایان این نشست اعضای هیات رئیسه از جامعه داوری که دستمزد هفته سوم لیگ کشور را به مردم مظلوم غزه اهدا کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز