خبرگزاری کار ایران

فشار زیادی را تحمل می‌کنیم؛

پنجعلی: پدیده را می‌بریم تا از بحران خارج شویم / مجموعه باشگاه پشت تیم است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۲۴

فشاری که روی تیم هست، بچه ها را خیلی اذیت می کند و این فشار را کاملا حس می کنیم و در زمین بچه ها را می بینیم که با استرس کار می کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم از شرمندگی هواداران پرسپولیس خارج شویم.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بعد از بازی با ملوان سریعا تمرینات تیم را شروع کردیم و کادر فنی روی نقاط ضعف تیم کار می کند و امیدواریم بتوانیم در بازیهای بعد از شرمندگی هواداران پرسپولیس خارج شویم.

وی در مورد مصدومان پرسپولیس گفت: خیلی بد شانس هستیم و مصدومان زیادی داریم و در کنار آنها پیام صادقیان هم محروم است. هر کدام از این بازیکنان به نوعی تاثیرگذار هستند به خصوص رضا نوروزی که تازه به پرسپولیس آمده و داشت با تیم هماهنگ می شد. متاسفانه می بینیم که بچه های ما به این شکل مصدوم می شوند.

سرپرست پرسپولیس در مورد حریف بعدی این تیم گفت: پدیده تیم خوبی است و همه تیم ها جلوی پرسپولیس با انگیزه هستند و حتی ضعیف ترین تیم ها هم جلوی ما با انگیزه هستند. پدیده تیم خوبی است اما باید حتما ۳ امتیاز را بگیریم تا از نظر روحی در تیم تحول به وجود آید و در جدول هم شرایط بهتری به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: فشاری که روی تیم هست، بچه ها را خیلی اذیت می کند و این فشار را کاملا حس می کنیم و در زمین بچه ها را می بینیم که با استرس کار می کنند. سپاهان ۳ گل از نفت تهران خورد اما اتفاقی نیفتاد و در بازی بعدی راحت کار می کنند. پرسپولیس را مردم دوست دارند و بازیکن احساس مسئولیت بیشتر می کند و همین احساس مسئولیت فشار را بیشتر و کار را سخت تر می کند.

پنجعلی در پایان گفت: باشگاه حمایت لازم را از تیم دارد و مشکل خاصی نداریم. مجموعه باشگاه پشت تیم است و امیدواریم که این بحران را پشت سر بگذاریم. ما فصل قبل هم این بحران را داشتیم که به این فصل کشیده شد و باید نتیجه بگیریم تا شرایط بهتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز