خبرگزاری کار ایران

استیلی تعصب را بوجود آورده؛

منوچهری: شانس کسب امتیاز به ملوان نمی‌دهیم / می خواهیم در جدول تک رقمی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۶۷

تمام تلاش‌مان این است که شانس کسب امتیاز را به ملوان ندهیم چون باید امتیازات را جمع کنیم تمام هدف ما این است که رتبه ما در جدول تک رقمی باشد

مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از حالا به بعد باید به فکر جمع کردن امتیازات باشیم و این روند را از دیدار مقابل ملوان آغاز خواهیم کرد.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ۴ بازی اول ۴ امتیاز گرفتیم، اما با تیم‌های بالای جدول مثل استقلال، فولاد و نفت‌تهران بازی داشتیم که تیم‌های خوبی هستند و امتیاز گرفتن از آنها سخت است. به نظر من خیلی خوب لیگ را شروع کردیم، اما از الان به بعد باید فقط به فکر جمع کردن امتیازات باشیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: ما با ملوان بازی داریم که تیم خیلی خوبی است و همیشه جزو خوب های لیگ بوده است. ملوان هفته قبل پرسپولیس را برد و ۳ امتیاز گرفت و با روحیه بسیار خوبی به مصاف ما می‌آید، اما ما هم تیم خوبی هستیم و بازی قشنگی می‌شود و هر کسی از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند می‌تواند ۳ امتیاز را بگیرد.

مهاجم راه‌آهن اظهار داشت: تمام تلاش‌مان این است که شانس کسب امتیاز را به ملوان ندهیم، چون باید امتیازات را جمع کنیم. تمام هدف ما این است که رتبه ما در جدول تک رقمی باشد، اول لیگ همه می‌گویند دنبال قهرمانی هستند و وسط فصل می‌گویند دنبال کسب سهمیه هستیم و آخر فصل برای نیفتادن می‌جنگند، اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در جدول تک رقمی باشیم.

وی افزود: هدفم این است که بازی به بازی بهتر شوم و برای راه آهن مثمرثمر باشم. هر بازیکنی به تیم ملی فکر می‌کند و من هم به تیم ملی فکر می‌کنم، اما تمرکزم روی تیمم است تا بتوانم به راه‌آهن کمک کنم که موفق باشد.

منوچهری در پایان گفت: حمید استیلی یک چهره شناخته شده است و خیلی چیزها می‌توانیم از او یاد بگیریم. حمیدخان تعصب را در تیم ما به وجود آورده یعنی همان خصوصیتی که خودش داشت و امروز ما با تمام وجودمان فوتبال بازی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز