خبرگزاری کار ایران

هفته‌پنجم لیگ‌برتر فوتبال؛

صبای‌صمد قافیه را باخت، تراکتور خطیبی‌ها راه افتاد / سایپا بالاخره برد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۹۹

تراکتورسازان تبریزی با برتری خانگی مقابل صبای‌قم همچنان خود را در کورس مدعیان لیگ برتر نگه داشتند. همچنین سایپای جلالی نیز نخستین پیروزی خود را جشن گرفت.

تراکتورسازان تبریزی با برتری خانگی مقابل صبای‌قم همچنان خود را در کورس مدعیان لیگ برتر نگه داشتند. همچنین سایپای جلالی نیز نخستین پیروزی خود را جشن گرفت.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۸ دو بازی به طور همزمان آغاز شد که تراکتورسازی در تبریز میزبان صبای قم بود و سایپا در انقلاب کرج از نفت تهران پذیرایی کرد که میزبانان با برتری بر رقبای خود ۳ امتیاز شیرین را به خود اختصاص دادند.

در تبریز شاگردان برادران خطیبی در روزی که ابتدا با ۲ گل عقب افتاده بودند، موفق شدند ۴ بار دروازه رقیب قمی را باز کنند تا پیروزی بزرگی را در خانه جشن بگیرند و با ۱۰ امتیاز یکی از مدعیان جدی نیم فصل نخست لیگ برتر هستند. شاگردان صمد مرفاوی ابتدا توسط احمد حسن‌زاده در دقیقه ۱۶ و ایوب کلانتری در دقیقه ۴۱ دروازه تراکتورسازان را باز کردند تا شاگردان صمد، شوکی بزرگ را به خطیبی و تیمش در تبریز وارد کنند، ولی گل دقیقه ۴۳ لوسیانو ادینهو موتور تراکتورسازان را روشن کرد. نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود صبا به پایان رسید تا دو تیم به رختکن بروند. با آغاز نیمه دوم این تراکتورسازی بود که در دقیقه ۴۹ توسط محسن دلیر به گل رسید و در ادامه در دقیقه ۷۱ لوسیانو ادینهو دومین گل خود و سومین گل تراکتورسازان را نیز به ثمر رساند تا از رقیق قمی پیش بیفتند. این پایان کار نبود و در نهایت در وقت های اضافه و در دقیقه ۹۴ محمد ایران‌پوریان نیز از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را نیز وارد دروازه صبای نگون‌بخت کرد تا بازی ۴ بر ۲ به سود تراکتورسازی به پایان برسد.

در دیگر بازی همزمان هم سایپا موفق شد نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد. شاگردان مجید جلالی که هفته گذشته در دقایق پایانی به استقلال باخته بودند، این هفته جبران کردند و در دقایق پایانی موفق شدند بر نفت‌تهران غلبه کنند تا نخستین پیروزی را کسب کنند. این دیدار در نیمه نخست بدون‌گل به پایان رسید، ولی در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ علی قربانی برای نفت گلزنی کرد تا شاگردان منصوریان پیش بیفتند، اما در ادامه در دقیقه ۶۶ پویا نزهتی موفق شد گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند. در دقیقه۸۱ علی زینالی گل دوم را هم وارد دروازه بیرانوند کرد تا پیروزی بزرگی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. شاگردان منصوریان که هفته گذشته پیروزی بزرگی را مقابل سپاهان کسب کرده بودند، به نظر می‌رسد در باد پیروزی مقابل تیم یکه‌تاز کرانچار بودند که این‌چنین مقابل شاگردان جلالی زانو بزنند.

برنامه و نتایج هفته پنجم لیگ برتر به این شرح است:

یکشنبه ۲ شهریور

سایپای‌البرز(۲) - نفت‌تهران(یک)

تراکتورسازی تبریز(۴) - صبای‌قم(۲)

سپاهان(صفر) - فولاد خوزستان(صفر)… در حال برگزاری

پیکان‌تهران(صفر) - استقلال‌تهران(یک)… در حال برگزاری

استقلال‌خوزستان(صفر) - ذوب‌آهن اصفهان(صفر)… در حال برگزاری

نفت مسجدسلیمان(صفر) - گسترش‌فولاد تبریز(صفر)… در حال برگزاری

فردا نیز دو دیدار باقی‌مانده هفته پنجم برگزار خواهد شد که برنامه این دو دیدار به این شرح است:

راه‌آهن - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۸، ورزشگاه اکباتان

پرسپولیس - پدیده مشهد، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه آزادی تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز