خبرگزاری کار ایران

هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شویم؛

پورحیدری: «سید» تنهایی نمی‌توانست مقابل استقلال بایستد / گل‌های خوبی به رحمتی زدیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۵۵

همه بازیکنان پیکان انگیزه‌های بالایی داشتند و سید هم همین طور بود. رحمتی بازیکن بزرگی است اما یک نفر نمی‌تواند مقابل یک تیم بایستد و این واقعیت فوتبال است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است هرچه حاشیه اطراف قلعه‌نویی و شاگردانش کمتر باشد، این مجموعه می‌تواند نتیجه بگیرد و به سمت قهرمانی برود و آنها سعی می‌کنند حواشی را از استقلال دور کنند تا به هدف‌شان برسند.

گفت‌وگوی منصور پورحیدری با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

پیکان را با نتیجه خوبی شکست دادید این بازی چطور بود؟
قبل از اینکه در مورد مسائل فنی حرفی بزنم باید به این نکته اشاره کنم که بچه‌ها از این فوتبالی که بازی می‌کنند لذت می‌برند چون شاداب و با انگیزه بازی می‌کنند و این مسئله کمک‌ می‌کند تا تیم بهتر نتیجه بگیرد، چون برخی از بازیکنان ما هنوز کاملا آماده نیستند و بعضی‌ها هم دیر به تیم اضافه شدند. استقلال هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شود و قلعه‌نویی هم از بچه‌ها خوب بازی می‌گیرد و بچه‌ها را جابجا می‌کند تا در پست‌های مختلف دچار مشکل نشود. امیدوارم کمبودها زودتر برطرف شود و با تمامی نفرات در میادین حاضر شویم.

پیکان در این دیدار چطور بود؟

پیکان نسبت به بازیکنان و کادر فنی خوبی که دارد نمی‌دانم چه اشکالی دارد که نتیجه نگرفته، البته پیکان مقابل استقلال خیلی با انگیزه بود و آمده بودند که نتیجه بگیرند و خوب هم شروع کردند، اما آنچه در شروع فصل از پیکان انتظار می‌رفت هنوز نشان نداده است.

فکر می‌کردید مهدی رحمتی با توجه به اتفاقات شروع لیگ و انگیزه‌ای که داشت ۳ گل از استقلال بخورد؟

همه بازیکنان پیکان انگیزه‌های بالایی داشتند و سید هم همین‌طور بود. سید مهدی رحمتی بازیکن بزرگی است، اما یک نفر نمی‌تواند مقابل یک تیم بایستد و این واقعیت فوتبال است. سید به تنهایی نمی‌توانست کاری انجام دهد و بچه‌ها گل‌های خوبی به او زدند.

در مورد بحثکسر قرارداد بازیکنان استقلال چه صحبتی دارید؟

این یک کار توافقی است و اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید با بازیکنان صحبت شود و بپذیرند باید دو طرف به این اتفاق راضی باشند، اما آنچه مسلم است اینکه بچه‌ها امسال در هر زمینه‌ای کمک می‌کنند.

استقلال امسال قهرمان می‌شود؟

یکی از فاکتورهای خوبی که وجود دارد این است که همه از هیات‌مدیره گرفته تا افشارزاده تلاش می‌کنند و کمک کرده‌اند تا حاشیه‌ها کمتر شود و این مساله می‌تواند به نتیجه گرفتن و قهرمانی تیم ما را امیدوارتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز