خبرگزاری کار ایران

از ابراهیم‌زاده حمایت می‌کنیم؛

فریبا: باشگاه باید با نصرتی برخورد کند / یک درصد هم به سقوط پیکان فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۰۶

مهدی روی هیچ‌کدام از گل‌ها مقصر نبود. بهترین دروازه‌بان دنیا هم از فاصله ۳ متری گل می‌خورد. خود رحمتی هم خیلی ناراحت بود، اما فوتبال همین است.

عضو کمیته فنی باشگاه پیکان مدعی شد تا جایی‌که بتوانند از منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم حمایت خواهند کرد و مدیرعامل باشگاه هم همین سیاست را اتخاذ کرده، اما فدراسیون‌فوتبال باید در مورد تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند تدابیر خاصی را در نظر بگیرد تا آسانسور نشوند.

گفت‌وگوی بهتاش فریبا با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

مقابل استقلال شکست سختی را متحمل شدید. این بازی چطور بود؟
بازی بازی بدی نبود. پیکان بازی را خیلی‌خوب شروع کرد و نیم ساعت اول بازی توپ سمت رحمتی نیامد، اما گل اولی که خوردیم یک مقدار تیم ما را به هم ریخت چون برخی از بازیکنان ما هنوز تجربه لیگ برتر را ندارند. بعد از گل‌اول هم ما خوب بازی کردیم، اما استقلال تیم باتجربه‌ای است و گل دوم را هم زد. استقلال خیلی خوب بود و برد. پیکان به جهت فنی بهتر از قبل بود و شکل بازی خوبی داشتیم و به دروازه حریف هم رسیدیم.

نصرتی اعلام کرده آبروی ما رفته و ۲ پاس سالم هم نمی‌توانیم به هم بدهیم. در این رابطه چه نظری دارید؟
شاید نصرتی کل بازی‌های پیکان را می‌گوید. نصرتی خودش جزو تیم‌ است و از پیشکسوتان پیکان محسوب می‌شود و باید شرایط را برای جوانترها مهیا کند. شرایط او، ساموئل، علیرضا محمد و مهدی رحمتی فرق می‌کند و وظیفه سنگین‌تری دارند. شرح وظایف هر کسی مشخص است و کار خودش را باید انجام دهد. باشگاه تا الان به تمام تعهداتش عمل کرده و اگر نصرتی چنین صحبت‌هایی کرده باشد باشگاه باید در موردش تصمیم بگیرد. نوع گفتار نصرتی مهم است که چطور صحبت کرده است.

فکر می‌کردید رحمتی در این بازی حیثیتی ۳ گل از استقلال بخورد؟
مهدی روی هیچ‌کدام از گل‌ها مقصر نبود. بهترین دروازه‌بان دنیا هم از فاصله ۳ متری گل می‌خورد. خود رحمتی هم خیلی ناراحت بود، اما فوتبال همین است. رحمتی خیلی‌خوب و با انگیزه تمرین می‌کند و باعثانگیزه گرفتن بچه‌هاست. وظیفه مهدی از همه سخت‌تر است، چون کاپیتان و بزرگ تیم است و باید بچه‌ها را جمع کند و کار خودش را هم انجام دهد.

جایگاه منصور ابراهیم‌زاده در پیکان چقدر محکم است؟
تا جایی‌که بتوانیم از او حمایت می‌کنیم. باشگاه و مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرده از ابراهیم‌زاده حمایت می‌کند. ما شرایط تیم را می‌دانیم که از لیگ یک آمده، اما با تدابیر نادرست فدراسیون مواجه شده‌ایم. فدراسیون باید طوری عمل کند تا تیم‌هایی که از لیگ یک می‌آیند آسانسور نشوند و بتوانند به جای ۶ بازیکن ۱۰ بازیکن بگیرند و بودجه بیشتری داشته باشند.

اما پدیده هم همین شرایط را داشته و نتیجه گرفته؟
شاید پدیده بازیکنان بهتری گرفته و وزن تیم‌شان بهتر از ماست، اما شک نکنید پیکان آرام آرام به جایگاه خودش برمی‌گردد.

یعنی کاندیدای سقوط به لیگ یک نیستید؟
اصلا اینطوری فکر نکنید. یک درصد هم راجع به این موضوع فکر نکنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز