خبرگزاری کار ایران

قرارداد کارلوس ۳ مقطع‌زمانی دارد؛

کفاشیان: کی‌روش ۹۹ درصد می‌ماند / اظهارات وزیر ورزش دخالت نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۸۰

در جلسه امروز دوشنبه به توافقات خوبی رسیدیم و تقریبا همه چیز قطعی است، ولی یک درصد هم احتمال دارد تا کی‌روش نخواهد با فدراسیون فوتبال قراردادش را تمدید کند.

رئیس فدراسیون فوتبال از توافقات نهایی با کارلوس کی‌روش خبر داد و گفت: به احتمال ۹۹ درصد کی‌روش در ایران می‌ماند و قرارداد او فردا سه‌شنبه با فدراسیون فوتبال تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که با برنامه ۹۰ گفتگو می‌کرد با بیان این مطلب گفت: قرارداد کی‌روش ۴ ساله و در ۳ مقطع تنظیم شده؛ مرحله اول تا پایان جام ملت‌های آسیا، مرحله دوم تا پایان مرحله مقدماتی جام‌جهانی۲۰۱۸ و مرحله سوم از گرفتن سهمیه صعود به جام‌جهانی روسیه تا پایان این مسابقات است که سعی کردیم قرارداد را به گونه‌ای تنظیم کنیم که در هر مرحله که بخواهیم با او فسخ قرارداد کنیم، کمترین خسارت را بپردازیم.

وی افزود: البته کی‌روش هم تضمین‌های لازم را برای همکاری می‌خواهد تا در صورت ناکامی تیم ملی یا ایجاد تغییرات در فدراسیون فوتبال او شغل‌اش را از دست ندهد. در جلسه امروز دوشنبه به توافقات خوبی رسیدیم و تقریبا همه چیز قطعی است، ولی یک درصد هم احتمال دارد تا کی‌روش نخواهد با فدراسیون فوتبال قراردادش را تمدید کند.

وی یادآور شد: پیش‌نویس قرارداد کی‌روش آماده شده و آن را به یکی از افراد مورد اطمینان که به مسائل حقوقی اشراف دارد، داده‌ایم تا با مطالعه دقیق زوایای مختلف آن را بررسی کند تا پس از امضای نهایی با مشکلی روبرو نشویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات امروز ورزیر ورزش که اگر کفاشیان در قرارداد کی‌روش اشتباه کند او را برکنار می‌کنیم و آیا این دخالت مستقیم دولت در فدراسیون فوتبال نیست، گفت: حرف آقای گودرزی درست است چراکه وی به عنوان یک عضو مجمع عمومی طبق اساسنامه هر زمان که احساس نیاز کنند می‌توانند درخواست برگزاری مجمع را بدهند و با موافقت اعضا رئیس فدراسیون را برکنار کنند و این مسئله دخالت در امور فدراسیون فوتبال نیست!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز