خبرگزاری کار ایران

از هر بازیکن ۱۵تا ۲۰میلیون کم می‌شود؛

افجه‌ای: چرا باور نمی‌کنید آندو یک میلیارد گرفته / نمی‌خواهیم جلوی وزارت‌ورزش و سازمان‌لیگ بایستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۴۳

رقم خیلی ناچیز است و ما در مجموع یک میلیارد تومان بیشتر از سقف هزینه کرده‌ایم که اگر بین ۴۰ نفر تقسیم شود نفری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان در یک فصل می‌شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما یک مقدار از سقف قراردادی که سازمان لیگ تعیین‌کرده بالاتر هستیم و به همین دلیل تصمیم به کسر قرارداد بازیکنان گرفته‌ایم.

سیدسعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد کسر قرارداد بازیکنان باید بگویم ما یک مقدار از سقف قراردادی که سازمان لیگ تعیین کرده بالاتر هستیم که قبلا هم اعلام کرده بودیم. با توجه به سیاست‌های وزارت ورزش و سازمان‌لیگ خود قلعه‌نویی پیشقدم شد تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: البته در این رابطه مدیر عامل باشگاه مصاحبه‌ای کرده بود که از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و بازیکنان فکر می‌کردند قرار است ۳۰ درصد از قرارداد آنها کم شود، اما چنین‌چیزی نیست. منظور افشارزاده این است که ما نسبت به سال‌های قبل ۳۰ درصد صرفه‌جویی کرده‌ایم. البته ما ۲۰ درصد دیگر هم صرفه‌جویی کرده‌ایم که یکی بحثمالیات‌ها بود که دیگر بر عهده باشگاه نیست و خود بازیکن باید مالیاتش را بدهد و یکی هم بحثتورم است که نسبت به سال قبل باید قراردادها افزایش پیدا می‌کرد که این کار را هم نکردیم و نسبت به سال‌های گذشته ۵۰ درصد صرفه جویی کرده‌ایم.

سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه بخواهیم قرارداد بازیکنان را کم کنیم هنوز زمانش مشخص نیست و قلعه‌نویی باید بیاید تا بحثشود و مشخص شود از کادر فنی چقدر کم شود و احتمالا هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد، چون از سازمان لیگ فرصت گرفته‌ایم تا این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان کم شدن مبلغ قراردادشان را برمی‌تابند یا نه، گفت: رقم خیلی ناچیز است و ما در مجموع یک میلیارد بیشتر از سقف هزینه کرده‌ایم که اگر بین ۴۰ نفر تقسیم شود نفری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان در یک فصل می‌شود و بهتر از این است که جلوی وزارت‌ورزش و سازمان‌لیگ بایستیم و جریمه شویم. راه دیگری هم نیست و اگر می‌توانستیم از هزینه‌های دیگر کم کنیم حتما این کار را می‌کردیم تا بازیکنان ضربه نخورند، اما وقتی سازمان‌لیگ می‌گوید از قرارداد بازیکنان کم کنید چاره‌ای نداریم.

افجه‌ای در پایان در پاسخ به این سوال که قبول دارید در بحثقرارداد بازیکنان از اول شفاف عمل نکردید، گفت: نه، قبول ندارم، اجازه بدهید فصل را تمام کنیم و بعد اعلام می‌شود، اما آن چیزی که در سایت اعلام شده همان مبلغ واقعی قرارداد بازیکنان بوده و افشارزاده سوگند یاد کرد مبالغ واقعی است. باور کنید آندو یک میلیارد با استقلال قرارداد بسته؟ چرا باور نمی‌کنید آندو یک میلیارد بیشتر نگرفته؟ همه چیز هم رسمی اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز