خبرگزاری کار ایران

مسائل مالی هم موضوع اختلاف است

ترابیان: نباید زیربار قرارداد ترکمنچای برویم / کفاشیان نگران گذشت‌زمان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۲۹

نماینده ناظر بر مذاکرات فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش می گوید نباید برای به خدمت گرفتن یک مربی تراز اول خارجی زیر بار قرارداد ترکمنچای برویم و هر خواسته ای را بپذیریم.

رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اظهار بی‌اطلاعی از تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: در این قرارداد پای منافع ملی کشور در میان است و نباید نسبت به آن کوتاه بیائیم و به هر خواسته طرف مقابل تن داد. ما هم از کی‌روش که ادعا می‌کند یک مربی در کلاس جهانی است و پول خوبی از ما می‌خواهد تضمین‌هایی می‌خواهیم که او باید آنها را بپذیرد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بنده هم مثل شما از تمدید قرارداد کی‌روش بی‌اطلاع هستم و تنها کسی که می‌تواند در این زمینه اظهارنظر کند علی کفاشیان است که به نظر من ایستادگی وی روی برخی از مفاد قرارداد ستودنی است.

ترابیان اضافه کرد: ما نباید برای اینکه مربی تراز اولی مثل کی‌روش داشته باشیم به هر خواسته او تن بدهیم و زیر بار خواسته‌هایی برویم که به زیان منافع ملی است. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و ما هم باید در بستن قرارداد او و جزئیات این قرارداد باید دقیق و حرفه‌ای عمل کنیم.

وی درخصوص طولانی‌شدن روند مذاکرات با کی‌روش اظهار داشت: هیچ‌کس به اندازه کفاشیان نگران گذشت زمان نیست، ولی نباید زیر بار پذیرش قرارداد ترکمنچای برویم و حاضر شویم تا یک‌طرفه خواسته‌های کی‌روش به ما تحمیل شود. ما هم خواسته‌هایی داریم که او نیز باید بپذیرد و قبول کند ایران هم جایگاه و اعتبار خودش را در فوتبال آسیا و جهان دارد.

رئیس اسبق کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا مسائل مالی نیز در مذاکرات اخیر محل مناقشه است یا نه، گفت: به هر حال بخشی از توافقات مسائل مالی است که بیشتر در مورد فسخ قرارداد و خسارت‌های احتمالی طرفین است که باید به طور دقیق و حقوقی پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

ترابیان در مورد اینکه به نظر می‌رسد اظهارات وزیر ورزش و اینکه این وزارتخانه ریالی بابت قرارداد کی‌روش به فدراسیون فوتبال کمک نخواهد کرد روند مذاکرات را متوقف کرده، گفت: به هر حال علی کفاشیان تابع مدیران بالادستی خود است و نمی‌تواند بدون موافقیت و خواسته‌های وزارت ورزش تصمیم بگیرد و هرگونه توافقی باید با نظر موافق مسئولان وزارت ورزش باشد و آنها نیز خواسته‌ای جز حفظ شأن و جایگاه فوتبال کشور و منافع ملی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز