خبرگزاری کار ایران

نباید به مسائل سطحی نگاه کنیم؛

ذوالفقارنسب: کی روش حتی با پیشنهادی ۳۰درصد کمتر از ما هم می رود / وزارتخانه مخالف است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۱۷

مطمئن باشید اگر کشوری یا باشگاهی ۳۰درصد کمتر از مبلغ ایران با کی روش قرار داد منعقد کند، او می رود.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر می کردم عزم فدراسیون بر این است که قرار داد کی روش را تمدید کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد عدم توافق نهایی فدراسیون فوتبال و کی روش اظهار داشت: نمی دانم نقطه نظرات ۲ طرف چه بوده که به توافق نرسیده اند، اما فکر می کردم عزم فدراسیون بر این است که قرار داد کی روش را تمدید کند. اگر کی روش صحبت های آخری که داشته را فدراسیون قبول کند، ‌ او سریع بر می گردد و قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران را امضا می کند.

وی افزود: اعلام شده بود دو طرف به توافق رسیده اند و حتی کی روش در مصاحبه ای اعلام کرد برنده مذاکرات کفاشیان بود، اما اظهارنظر مقام عالی رتبه ورزش ایران متفاوت بود و وزیر ورزش گفته بود کی روش با مربی اسکواش هیچ فرقی ندارد. اگر این حرف را وزیر گفته باشد به نحوی وزارت ورزش مخالف قرارداد کی روش بوده که البته ما هیچ اطلاعی از این مفاد نداریم.

مربی سابق تیم ملی اظهار داشت: مطمئن باشید اگر کشوری یا باشگاهی ۳۰درصد کمتر از مبلغ ایران با کی روش قرارداد منعقد کند، او می رود. اگر کشوری یا باشگاهی قراردادی ۴ ساله با آن مفادی که در قرارداد ما بود را به کی روش پیشنهاد کند، او در ایران نمی ماند و می رود.

وی در مورد اینکه اگر کی روش کاملا منتفی شد مربی بعدی ما داخلی باشد یا خارجی گفت: باید بگویم به مسائل سطحی نگاه نکنیم و فدراسیون باید دلایل عدم عقد قرارداد با کی روش را مشخص کند و وقتی مسائل روشن شد، خیلی راحت می توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

ذوالفقارنسب در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط موجود و عدم حضور سرمربی در تیم ملی می توانیم در جام ملت های آسیا نتیجه بگیریم، گفت: فکر می کنم اعتبار جام ملت های آسیا بسیار بالا است، خصوصا برای ما که بیش از ۳۰ سال است نتوانسته ایم در این مسابقات قهرمان شویم. این رقابت ها به اندازه راهیابی به جام جهانی مهم است. فدراسیون فوتبال حتما باید برنامه رسمی و قاطع خودش را در این زمینه اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز