خبرگزاری کار ایران

در جام جهانی مثل گذشته بودیم؛

ماجدی: عیار کی‌روش با قهرمانی در آسیا مشخص می‌شود / با رفتنش، به قهقرا نمی‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۲۹۲

استراتژی کی‌روش این بود که در جام‌جهانی آبرومندانه حذف شود، یعنی همان اتفاقی که برای خیلی از مربیان افتاده بود برای او هم افتاد و مربیان قبلی ما هم همین نتایج را گرفته بودند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است که قرارداد کارلوس کی‌روش باید تمدید شود تا مردم متوجه شوند که او در چه سطحی است چراکه از نظر او کارنامه این مربی پرتغالی فقط و فقط با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با میرشاد ماجدی را در زیر بخوانید.

*بحثماندن و رفتن کی‌روش موضوع اصلی فوتبال ایران است. در این رابطه چه نظری دارید؟
احساسم این است که ما هزینه خیلی کلانی کردیم و در جام‌جهانی هم دیدیم چه اتفاقی افتاد. حالا عده‌ای می‌گویند در جام‌جهانی خوب بودیم و برخی هم معتقدند قبلا این نتایج را گرفته‌ایم. نظر این است که کی‌روش را نگه دارند چون جام‌ملت‌های آسیا کارنامه او خواهد بود و ان‌شاءالله با همدلی و یکدلی قهرمانی آسیا را جشن بگیریم. نظرم این است که قرارداد کی‌روش را تمدید کنند چون کارنامه او با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد.

*در این مدت کی‌روش تغییری در فوتبال ما ایجاد کرد؟
استراتژی کی‌روش این بود که در جام‌جهانی آبرومندانه حذف شود، یعنی همان اتفاقی که برای خیلی از مربیان افتاده بود برای او هم افتاد و مربیان قبلی ما هم همین نتایج را گرفته بودند، اما عیار کی‌روش با قهرمانی در آسیا مشخص می‌شود. من در این مدت تغییر آن‌چنانی در تیم ملی ندیدم.

*اگر قرار است تغییری نکنیم، چه دلیلی دارد این همه هزینه کنیم؟
به هر حال ما باید با واقعیت‌ها زندگی کنیم. مردم فکر می‌کنند اگر کی‌روش برود فوتبال ما به قهقرا می‌رود، اما برای اینکه سطح او مشخص شود با قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد و ثابت می‌شود هزینه‌هایی که کرده‌ایم هدر نرفته است. اگر با کی‌روش قهرمان آسیا شویم این هزینه‌ها پوشش داده می‌شود.

*اما کی‌روش اعلام کرد هدفش حضور در جام‌جهانی۲۰۱۸است و قهرمانی در آسیا را چندان مهم تلقی نکرد؟
نظر کی‌روش این است و من به عنوان یک کارشناس نظر شخصی‌ام این است که آدم وقتی می‌خواهد کنکور بدهد و به دانشگاه برود، اول باید دیپلم بگیرد. فکر کنم قبل از جام‌جهانی قهرمانی در آسیا توانایی‌های کی‌روش را به تصویر خواهد کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز