خبرگزاری کار ایران

کی‌روش۴بازیکن خوب برای ما نساخت؛

رضایی: نظر هیچ‌کس برای فدراسیون‌فوتبال مهم‌نیست / رفتن به جام‌جهانی باید کمترین توقع باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۳۹

کی‌روش بیش از ۳ سال در فوتبال ما بود و ندیدیم یک بازیکن بسازد و تحویل فوتبال ما دهد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نظر هیچ کسی برای فدراسیون فوتبال مهم نیست.

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در بحثماندن یا رفتن کی‌روش حرف و حدیثزیاد است، اما نظر هیچ کسی برای فدراسیون فوتبال مهم نیست. اگر واقعا نظر افکار عمومی تاثیر داشت باید خیلی‌وقت پیش تمامش می‌کردند. همه جای دنیا می‌گویند انتقاد و پیشنهاد می‌تواند سازنده باشد، اما در فوتبال ما حرف کسی اهمیت ندارد و بی‌فایده است و تصمیمات صرف‌نظر از اینکه افکار عمومی دوست داشته باشند یا نه، گرفته می‌شود و کار خودشان را می‌کنند.

وی افزود: من موافق حفظ کی‌روش هستم، اما با یکسری شرایط او را حفظ کنند، نه اینکه باری به هر جهت باشد چون به هر حال دارد برای او هزینه می‌شود و بحثمنافع فوتبال مملکت است. من کاری به بحثمالی ندارم، اما یکسری مسائل باید اصلاح شود و یکسری چیزها باید از او خواسته شود. کی‌روش بیش از ۳ سال در فوتبال ما بود و ندیدیم یک بازیکن بسازد و تحویل فوتبال ما دهد.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: در این مدتی که کی‌روش در تیم ملی ما بود یک بازیکن امید می‌توانست به تیم ملی بزرگسالان برود و ۳۰ بازی ملی هم انجام دهد، الان باید در جام ملت‌های آسیا با بازیکنان جوان حاضر شویم و دنبال نتیجه نباشیم و کی‌روش اگر بماند باید حداقل ۱۰ بازیکن خوب بسازد. مربی که حرفه‌ای پول می‌گیرد و مدعی است حرفه‌ای است باید نتیجه کارش هم حرفه‌ای باشد.

وی افزود: ما با کی‌روش در جام جهانی حاضر شدیم که از نتایج آن کسی لذت نمی‌برد. ما خوب بازی کردیم، اما نتیجه‌اش چه شد؟ آیا بعد از جام‌جهانی ۲ بازیکن به تیم‌های بزرگ و سطح اول اروپا فرستادیم؟ نتیجه کار ما در جام‌جهانی برای مردم خوب بود، اما برای دنیا جالب و جذاب نبود و اگر قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم باید چنین چیزهایی را از او بخواهیم.

ملی‌پوشا سابق ایران متذکر شد: رفتن به جام‌جهانی کمترین توقع ما از یک مربی حرفه‌ای باید باشد و اگر حرفه‌ای به مساله نگاه کنیم صعود به دور بعدی جام‌جهانی باید مد نظر ما باشد، آن هم با ساختن بازیکنان خوب تا پشتوانه‌سازی کرده باشیم.

رضایی در پایان گفت: بیش از ۳ سال از فعالیت کی‌روش در تیم ملی ما گذشت و الان در تیم ملی فقر بازیکن داریم و اگر نگاه اجمالی به مساله داشته باشیم می‌بینیم چقدر هزینه کرده‌ایم و ۴ بازیکن خوب نساختیم. با احترام به همه بازیکنان تیم ملی باید بگویم کیفیت ما باید آنقدر خوب باشد که بازیکنان ما به باشگاه‌های بزرگ اروپایی بروند و اگر کی‌روش را نگه داریم باید ساختن بازیکنان خوب ملی را برای ما تضمین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز