خبرگزاری کار ایران

نقش وحید در سقوط بایرن؛

پا قدم هاشمیان برای گواردیولا خوب نبود!

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۷۶

مهاجم‌سابق تیم ملی ایران این روزها درتمرینات بایرن‌مونیخ حاضر می‌شود تا دوران کار آموزی را پشت سر بگذارد، اما به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه پپ روی وحید تاثیر گذاشته باشد، هاشمیان روی گواردیولا تاثیرگذار بود.

تساوی شاگردان گواردیولا مقابل شالکه که باعثسقوط آنها در جدول بوندسلیگا شد، ما را یاد وحید هاشمیان انداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا که امسال هم امید اول قهرمانی در لیگ آلمان محسوب می‌شود، شب گذشته مقابل شالکه متوقف شد و این در حالی بود که شالکه این فصل تیم چندان قدرتمندی نیست، اما توانست از یکی از پر افتخارترین تیم‌های آلمان و اروپا یک مساوی با ارزش بگیرد و اولین امتیاز فصل خودش را کسب کند.

تساوی شاگردان گواردیولا مقابل شالکه که باعثسقوط آنها در جدول بوندسلیگا شد، ما را یاد وحید هاشمیان انداخت. مهاجم سابق تیم ملی این روزها در تمرینات بایرن‌مونیخ حاضر می‌شود تا دوران کار آموزی‌اش را پشت سر بگذارد، اما به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه پپ روی وحید تاثیر گذاشته باشد، هاشمیان روی گواردیولا تاثیر گذار بوده و باعثشد بایرن ۲ امتیاز بسیار حساس و مهم را در شروع فصل از دست بدهد.

همواره شنیده‌ایم ایرانی‌ها تاکتیک‌پذیر نیستند و نمی‌توانند به مربیان بین‌المللی تبدیل شوند و امروز هم به نظر می‌رسد گواردیولا نه تنها نتوانسته چیزی به هاشمیان بیاموزد و نقطه مقابل این وحید بوده که روی تفکرات تاکتیکی پپ تاثیر گذاشته و اولین تساوی فصل را برای بهترین تیم آلمان رقم زده است!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز