خبرگزاری کار ایران

اشتباهات فردی ما کمتر شده؛

فکری: فشردگی بازی‌ها باعثفوتبال‌زدگی بازیکنان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۴۵

به دلیل برنامه‌ریزی فشرده مسابقات لیگ میزان مصدومیت بازیکنان بالا می‌رود و بازیکنان فوتبال‌زده می‌شوند.

مربی استقلال می‌گوید به دلیل برنامه‌ریزی فشرده مسابقات لیگ میزان مصدومیت بازیکنان بالا می‌رود و بازیکنان فوتبال‌زده می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمود فکری درباره بازی پایان هفته استقلال برابر نفت‌مسجد سلیمان گفت: این بازی را مانند دیگر مسابقات مهم می‌دانیم و به رتبه و جایگاه‌نفت نگاه نخواهیم کرد. تیم‌های دیگر برابر استقلال انگیزه زیادی دارند و با بیشتر از توان همیشگی خود در برابر استقلال ظاهر می‌شوند. با تمرکز بالا وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم روند خوب خود را ادامه دهیم و با کسب پیروزی در این بازی می‌خواهیم صدر جدول را حفظ کنیم و امیدواریم بتوانیم اختلاف خود با دیگر حریفان را افزایش دهیم تا پایان فصل دچار اما و اگرها نشویم.

مربی استقلال درخصوص شرایط خط دفاعی تیمش عنوان کرد: هر چه می‌گذرد هماهنگی بین مدافعین ما بیشتر می‌شود. خط دفاعی و دیگر خطوط ما در کارهای دفاعی هماهنگ‌تر می‌شوند و سعی می‌کنیم از زمانی که توپ را از دست می‌دهیم کار دفاعی را در هر نقطه از زمین شروع کنیم. شکر خدا اشتباهات فردی ما کمتر شده و روز به روز با بالا رفتن هماهنگی به رقبای خود کمتر فضا می‌دهیم.

فکری درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ و فشردگی بازی‌ها گفت: به هر حال برنامه‌ریزی هست که با آن مواجهیم و مجبوریم با این فشردگی کنار بیایم. نمی‌دانم چرا باید مسابقات فشرده برگزار شود و بعد از آن ۴۰ روز شاهد تعطیلی مسابقات باشیم. متاسفانه این موضوع در هیچ‌جای دنیا دیده نمی‌شود. این برنامه‌ریزی‌ها باعثمصدومیت، خستگی و فوتبال زدگی بازیکنان می‌شود و نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه زمانی که لیگ تعطیل است کار سختی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز