خبرگزاری کار ایران

دنبال اولین برد این فصل هستیم؛

رجب‌زاده: نتیجه نگرفته‌ایم اما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم / بازی سختی مقابل سایپا داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۰۶

همه مردم می‌بینند که ذوب‌آهن اصفهان فوتبال قابل قبولی را بازی می‌کند و فقط بدشانسی می‌آوریم. همه می‌بینند که شکل تیمی ما خوب است و مربیان هم زحمت می‌کشند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه امسال خوب نتیجه نگرفته‌ایم اما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

مهدی رجب‌زاده درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تا الان از ۶ بازی ۴ امتیاز گرفته‌ایم که نتایج خوبی نیست اما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و موقعیت های خوبی خلق کرده‌ایم و فقط در زدن ضربات آخر کم‌دقت هستیم که اگر این مشکل رفع شود خودمان را سریع در جدول بالا می‌کشیم.

وی افزود: اگر توپ‌های ما گل می شد جایگاه ما در قعر جدول نبود. ما هم نظم تیمی خوبی داریم و هم موقعیت‌های خوبی به وجود می‌آوریم و شرایط خوبی در زمین داریم و فقط توپ‌های ما گل نمی‌شود ضمن اینکه گل‌های بدی هم روی اشتباهات خودمان می‌خوریم. ما منتظر یک برد هستیم تا روند خوب‌مان را شروع کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن اظهار داشت: این هفته با سایپا بازی داریم که تیم خوبی است و درگیرانه بازی می‌کند. همیشه بازی کردن جلوی سایپا سخت است و بازی گره می‌خورد چون زیاد می‌دوند و می‌جنگند و درگیرانه بازی می‌کنند. آنها در حال حاضر ۷ امتیازی هستند و می‌خواهند شرایط بهتری در جدول داشته باشند و به همین دلیل بازی سختی برای ما خواهد بود.

وی افزود: ما برای برد مقابل سایپا به زمین می‌رویم و دنبال استفاده از فرصت‌ها هستیم تا سه امتیاز را بگیریم البته نه تنها در این بازی بلکه در همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم و سعی می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم.

رجب‌زاده در پایان و در ارتباط با جو اصفهان نسبت به تیم ذوب‌آهن گفت: مشکلی نداریم. همه مردم می‌بینند که ذوب‌آهن اصفهان فوتبال قابل قبولی را بازی می‌کند و فقط بدشانسی می‌آوریم. همه می‌بینند که شکل تیمی ما خوب است و مربیان هم زحمت می‌کشند و از نظر نظم و تاکتیک شرایط خوبی در زمین داریم و مردم هم اذعان دارند که ذوب‌آهن نمایش خوبی دارد فقط دنبال اولین برد خودمان هستیم تا روند بهتری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز