خبرگزاری کار ایران

مشکل به فدراسیون مربوط نمی شود؛

اظهارات نصیرزاده درباره کارت های پایان خدمت جعلی و پرونده پولادی

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۳۴

اگر مشکلی بوجود آمده، به فوتبال مربوط نمی شود. این مدارک جعلی با فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارند و مربوط به جای دیگری است.

کارشناس مسائل حقوقی فوتبال تاکید کرد که تاکنون هیچ مدرک جعلی وارد فوتبال ایران نشده است.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده در برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت برخی از کارت‌های سربازی که به مشکل‌ برخورده، گفت: هیچ مدرک جعلی وارد فوتبال نشده که فدراسیون فوتبال بخواهد به این دلیل پاسخگو باشد. کارت‌هایی که در اختیار بازیکنان است از منشأ اصلی صادر شده و ارتباطی به فدراسیون فوتبال ندارد.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها حق ندارند علیه مدارک رسمی قیام کنند، افزود: اگر مشکلی بوجود آمده، به فوتبال مربوط نمی شود. این مدارک جعلی با فدراسیون فوتبال ارتباطی ندارند و مربوط به جای دیگری است.

نصیرزاده همچنین در مورد وضعیت قرارداد مهرداد پولادی با پرسپولیس و قراردادی که این بایکن با باشگاه الشحانیه قطر منعقد کرده نیز خاطرنشان کرد: قرارداد پولادی با پرسپولیس ۳ ساله بوده که یکسال پیش پس از توافق پولادی با رویانیان یک سال از این قرارداد کم شد، اما برگه متمم کسر قرارداد به فدراسیون تحویل داده نشده ولی مهرداد این مدرک را در اختیار دارد. اگر پولادی به الشحانیه بپیوندد این باشگاه از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC می‌کند و فدراسیون این موضوع را به باشگاه پرسپولیس ارجاع می‌دهد چون که پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه احتمالا کار پولادی با پرسپولیس به فیفا کشیده خواهد شد، افزود: در این صورت نیز اگر پولادی شکایت کند فیفا به خاطر اینکه دعوا بین یک بازیکن و باشگاه ایرانی است ورود نمی‌کند. همچنین اگر الشحانیه شکایت کند ITC موقت برای پولادی صادر می‌شود، اما حق شکایت برای پرسپولیس وجود دارد و می‌تواند از باشگاه قطری شکایت و از آنها غرامت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز