خبرگزاری کار ایران

منتظر گزارش فساد در فوتبال هستیم؛

محمدزاده: قلعه‌نویی اختلافات‌را به بیرون از خانواده‌فوتبال نکشد / پرونده‌ نکونام مفتوح است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۰۹

به قلعه‌نویی توصیه کردم مسائل فوتبال در خانواده فوتبال حل و فصل شود و ترجیحا این شکایت را به مراجع قضایی ارجاع ندهند هر چند این حق هر فردی است که مسائل مجرمانه را از لحاظ مراجع قضایی پیگیری کنند.

رئیس کمیته‌اخلاق فدراسیون‌فوتبال گفت: طبق کمیته اخلاق و انضباطی رأی این کمیته در مورد مهدی رحمتی، حسین کعبی و ایمان موسوی قطعی است و قابل تجدیدنظر نخواهد بود.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: در نشست‌هایی که با ایمان موسوی، حسین کعبی و مهدی رحمتی داشتیم، آنها نتوانستند ادعاهای خود را ثابت کنند یا حداقل نظر اعضای کمیته را در مورد مطالبی که در مورد آقای قلعه‌نویی مطرح کرده بودند ثابت کنند.

وی با دفاع از رأی اعضای کمیته‌اخلاق اظهار داشت: ایمان موسوی اعلام کرد من ۵۰ میلیون تومان برای شرکت در یک مضاربه به دوست قلعه‌نویی دادم و هیچ جایی اعلام نکردم این پول را شخصا قلعه‌نویی از من خواسته، کعبی هم عنوان کرد حرف‌های من آنگونه که گفته‌ام در مطبوعات منعکس نشده، صحبت‌های رحمتی نیز چندان برای اعضای کمیته قانع‌کننده نبود.

وی تصریح کرد: بر این اساس اعضای کمیته به جمع‌بندی رسیدند و ضمن جریمه نقدی محرومیت‌هایی را نیز برای کعبی و ایمان موسوی در نظر گرفتند به توبیخ کتبی رحمتی اکتفا کردند.

وی در مورد پیگیری این پرونده از سوی مراجع قضایی از سوی قلعه‌نویی گفت: به وی توصیه کردم مسائل فوتبال در خانواده‌فوتبال حل و فصل شود و ترجیحا این شکایت را به مراجع قضایی ارجاع ندهند، هر چند این حق هر فردی است که مسائل مجرمانه را از لحاظ مراجع قضایی پیگیری کنند.

وی در مورد اینکه رأی جواد نکونام در مورد این پرونده چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: پروندها همچنان مفتوح است و امیدواریم هر چه زودتر وی در ایران حضور پیدا کند و پاسخگوی سوالات کمیته‌اخلاق باشد، البته عدم حضور وی مانع از رسیدگی به پرونده نخواهد بود و در صورتی که احساس کنیم رسیدگی به پرونده به طول می‌انجامد رأی وی را غیابا اعلام خواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود در مورد اعلام رأی متهمین فساد در فوتبال که از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیگیری می‌شود، گفت: در این زمینه کمک‌های فکری به اعضای کمیسیون‌اصل۹۰ ارائه کردیم و ما هم بی‌صبرانه منتظریم تا گزارش این کمیته در مجلس قرائت شود و گام موثری در جهت پاکسازی فضای‌فوتبال برخی از اتهامات مالی و رفتاری و اخلاقی برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز