خبرگزاری کار ایران

با انتقاد از عملکرد سرخ‌پوشان؛

هاشمی‌نسب: فقط یک اسم از پرسپولیس باقی‌مانده / مهدوی‌کیا، باقری‌و کریمی بودند تیم‌صدرنشین بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۹۸

مگر می‌شود یک بازیکن معمولی در ورزشگاه آزادی ۵۰ متر با توپ حرکت کند و ۴ تا بازیکن پرسپولیس را دریل بزند و گل بزند؟ پس کارت زرد و قرمز داور به چه دردی می‌خورد؟

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم بازیکن بزرگ ندارد و بازیکنان لیگ‌یکی که در پرسپولیس بازی می‌کنند، نمی‌توانند کمک حال تیم باشند و نتیجه را به نفع سرخ‌پوشان رقم بزنند، به همین دلیل است که پرسپولیس نتایج ضعیفی در این فصل کسب کرده است.

گفت‌وگوی مهدی هاشمی‌نسب با خبرنگار ایلنا را درباره نتایج اخیر پرسپولیس بخوانید:

*بازی پرسپولیس و تراکتورسازی چطور بود؟
افتضاح بود، نیمه‌اول که دو تیم افتضاح بودند و فوتبال ندیدیم. چه فوتبالی است که اینها بازی می‌کنند؟ آدم حالش بد می‌شود. پرسپولیس در نیمه‌اول گل زد، اما در نیمه‌دوم تراکتورسازی به خودش آمد و ۳ گل زد و برد. پرسپولیس مستحق باخت بود، چون تیمش خیلی ضعیف است.

*مشکل‌اصلی پرسپولیس چیست؟
مشکل این است که پرسپولیس مهره ندارد و فقط یک اسم از پرسپولیس باقی‌مانده است. پرسپولیس بازیکنی ندارد که نتیجه را عوض کند یا از نظر فنی در حد این تیم باشد. تیم بزرگ نیاز به بازیکن بزرگ دارد و اگر پرسپولیس بزرگ شد به خاطر بازیکنان بزرگی بوده که در این تیم بوده‌اند. بازیکنان‌بزرگ پرسپولیس را بزرگ کرده‌اند و همینطوری بزرگ نیست.

*مقصر این نتایج ضعیف چه کسی است؟
همیشه و همه‌جای دنیا سرمربی مقصر است و علی دایی این بازیکنان را انتخاب کرده، اما هیچ‌کدام از این بازیکنان در حد پرسپولیس نیستند. تیم بزرگ باید بازیکن بزرگ داشته باشد. اگر بازیکن بزرگ در پرسپولیس نباشد تماشاچی لذت نمی‌برد. فکر می‌کنم کریم باقری، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا اگر در این تیم بودند پرسپولیس به مراتب بهتر از تیم حال حاضرش بود، چون اسم اینها بازی را در می‌آورد.

*یعنی کریم باقری و مهدوی‌کیا می‌توانند هنوز برای پرسپولیس بازی کنند؟
چطور رضا عنایتی در لیگ بازی می‌کند و باقری، کریمی و مهدوی‌کیا نمی‌توانند؟ اوضاع امروز پرسپولیس عواقب به زور کنار گذاشتن بازیکنان‌بزرگ از این تیم است. کریم باقری با ۴۰ سال سن و با یک پا بهتر از اینها‌ست و اسم این بازیکنان نتیجه را عوض می‌کند. به نظر من هنوز زود بود این بازیکنان از فوتبال بروند، چون بازیکنان‌جوان ما چه‌چیزی دارند که از اسم این بازیکنان به راحتی می‌گذرند. اگر این ۳ بازیکن بودند، الان پرسپولیس با ۳ امتیاز اختلاف صدر جدول بود.

* برخی از پیشکسوتان و کارشناسان معتقدند علی دایی عملکرد ضعیفی بر روی نیمکت پرسپولیس داشته و با این نتایج ضعیف بهتر است که برود. در این رابطه چه نظری داری؟
نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم و کارشناسان باید نظر بدهند. پرسپولیس مگر کمیته فنی ندارد؟ به نظر من هنوز زود است دایی را کنار بگذارند، اما شرایط پرسپولیس با این بازیکنان تغییر نمی‌کند. مگر بازیکن لیگ یکی می‌تواند نتیجه را عوض کند؟ اگر یک روز بازیکن حریف من، بهروز رهبری‌فرد یا افشین پیروانی را دریبل می‌زد، نادر محمدخانی بلایی سرمان می‌آورد که یک هفته از خانه بیرون نمی‌آمدیم. اگر دریبل می‌خوردیم نادر محمدخانی پوست ما را می‌کند.

یعنی خط دفاع سرخ‌پوشان همچنان ضعیف عمل می‌کند؟

بله، مگر می‌شود یک بازیکن معمولی تراکتورسازان در ورزشگاه آزادی ۵۰ متر با توپ حرکت کند و ۴ بازیکن پرسپولیس را دریبل و گل بزند؟ پس کارت زرد و قرمز داور به چه دردی می‌خورد؟ چرا مدافعان پرسپولیس مهاجم حریف را نگاه می‌کردند و او را متوقف نکردند؟ من شک‌دارم این تیم پرسپولیس باشد و فکر می‌کنم این تیم سرخ‌پوشان است و فقط لباس‌قرمز تن‌شان کرده‌اند. باورم نمی‌شود این تیم پرسپولیس باشد و فکر می‌کردم بازی لیگ ۳ یا مناطق را می‌بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز