خبرگزاری کار ایران

باشگاه‌پاسخگوی وضعیت کمیته‌فنی است؛

عبدی: پرسپولیس هنوز فرصت جبران دارد / کادر فنی باید بداند در چه موقعیتی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۴۸

مدیریت در جایگاه خودش اگر راهکاری هست در نظر بگیرند و عقل و منطق را جای احساسات قرار دهند. اگر حمایت همه جانبه قرار است انجام دهند که حمایت کنند واگر نیاز به کار فنی است عاقلانه تصمیم بگیرند

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس معتقد است در روزهای بحرانی هر کسی باید کار خودش را انجام دهد و نباید استرس را بیشتر از این به تیم وارد کرد، بلکه باید به پرسپولیس کمک و از تیم حمایت کرد تا به روزهای اوج خودش برگردد.

گفت‌وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

*در مورد شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی صحبت می‌کنید…
فکر می‌کنم هیجان بازی برای برد خیلی پراهمیت بود و دوست داشتند هر چه سریع‌تر ببرند و حتی می‌توانستند برنده بازی باشند، اما باختند. این نوع بازی‌ها‌ خیلی خطرناک است، چون هم می‌توانی ببری و هم ببازی. همه ما از این باخت به لحاظ روحی و احساسی تحت‌تاثیر قرار گرفتیم، اما تیم پرسپولیس به خاطر اینکه نسبت به ۵-۴ بازی قبلی بهتر بازی کرد، جای امیدواری است که در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کند.

*علی دایی در این نتایج ضعیف چقدر مقصر است؟
بیاییم کاری که باید انجام بدهیم را انجام دهیم، یعنی هر کسی کار خودش را انجام دهد. کسانی که بیرون هستند حمایت کننده و مدیریت هم مدیریت کند و کادر فنی هم با تمرکز بیشتری کارهای خودش را انجام دهد. الان باید بیشتر از همیشه به تیم کمک کنیم چون هنوز برای پرسپولیس فرصت هست و چه سریع‌تر باید مشکلات تیم حل شود.

*اما هواداران خیلی ناراضی‌اند؟
حق دارند، اما باید یک مقدار فرصت بدهند و کادر فنی هم باید بداند در چه موقعیتی قرار دارد و با پشتکار فراوان مشکلات را حل کنند. همه حمایت کنند و استرس را کم کنند و اگر از این دوران سخت عبور کنیم و نتیجه بگیریم، پرسپولیس به روزهای اوج خودش می‌رسد.

*اگر نتیجه نگیرد؟
اگر هم نگیرد هر کسی کار خودش را به درستی انجام دهد. مدیریت در جایگاه خودش اگر راهکاری هست در نظر بگیرند و عقل و منطق را جای احساسات قرار دهند. اگر حمایت همه‌جانبه قرار است انجام دهند که حمایت کنند و اگر نیاز به کار فنی است، عاقلانه تصمیم بگیرند و اگر نیاز به حمایت مردم است از مردم بخواهند همه‌جانبه از تیم حمایت کنند.

*شما عضو کمیته فنی باشگاه هستید، اما گویا این کمیته وجود خارجی ندارند. چه زمانی قرار است به اتفاقات و نتایج تیم عکس‌العمل نشان دهید؟
من این موضوع را به باشگاه محول می‌کنم، چون باشگاه باید از کمیته‌فنی دعوت کند. نفس کمیته فنی کمک به باشگاه است و هر وقت اعلام نیاز کنند، مطمئنا همه کمک می‌کنند.

*با این نتایج شما نگران آینده پرسپولیس نیستید؟
همه نگران هستند، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و باید خودش را جمع و جور کند. ما از ۳۰ بازی که ۹۰ امتیاز دارد الان ۱۶ امتیاز را از دست داده‌ایم و باید به خوبی ضرب و تقسیم کنیم تا ببینیم ضریب ریسک‌ ما چقدر است. امتیازهای بازی‌های اول را از دست داده‌ایم، اما هنوز فرصت برای جبران هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز