خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین آبی‌ها؛

قلعه‌نویی پا به توپ شد، فخرالدینی مصدوم!

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۰۹

میلاد فخرالدینی در اواسط تمرین دچار مصدومیت شد و با صلاحدید کادرفنی و پزشکی تیم، محل تمرین را ترک کرد.

تمرین عصر یکشنبه استقلال در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی در آن پا به توپ شد.

به گزارش ایلنا، تمرین عصر یکشنبه استقلال ساعت ۱۸ در زمین شماره دو آزادی برگزار شد. پیش از آغاز این تمرین هاشم بیگ‌زاده به تنهایی مشغول دویدن بود. این بازیکن مصدومیت جزیی‌ای احساس می‌کند و به همین دلیل در تمرینات گروهی شرکت نداشت.

با آغاز تمرین، قلعه‌نویی برای بازیکنان به مدت ۱۰ دقیقه صحبت کرد و از آنها خواست در تمرینات جدیت بیشتری داشته باشند و به هیچ‌وجه نفت تهران را دست کم نگیرند. جاسم کرار با لباس شخصی در تمرین حاضر بود و نظاره گر کار هم تیمی هایش بود. برهانی با ۱۵ دقیقه تاخیر در محل تمرین حاضر شد.

میلاد فخرالدینی در اواسط تمرین دچار مصدومیت شد و با صلاحدید کادرفنی و پزشکی تیم، محل تمرین را ترک کرد. جواد زرینچه، مربی استقلال به دلیل سرماخوردگی در این تمرین غایب بود. کریمیان به دلیل درد در ناحیه‌کمر، تنها به تمرینات اختصاصی مشغول بود.

پس از دویدن و پاسکاری ترکیبی، بازیکنان در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی مشغول شدند. قلعه‌نویی در این تمرین پا به توپ شد و در تیم دیگر نیز امیرحسین صادقی قرار داشت. بازار کری خوانی در این فوتبال گرم بود و سرمربی آبی‌پوشان در این کری‌خوانی سهم به‌سزایی ایفا کرد. در فوتبال درون تیمی، فروزان و داسیلوا حضور نداشتند. این ۲ با کریم بوستانی مشغول تمرینات اختصاصی بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز