خبرگزاری کار ایران

امتیازهای از دست‌رفته را جبران می‌کنیم؛

سعداوی: فولاد هنوز از شانس‌های مسلم قهرمانی است / بدشانس بوده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۷۸

مربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان می گوید تیم ما تا اینجای لیگ بازی‌های خوبی انجام داده و بدشانس بوده‌ایم که نتوانسته‌ایم براساس کیفیت بازی‌هایمان نتیجه بگیریم.

مربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان می‌گوید تیم ما تا اینجای لیگ بازی‌های خوبی انجام داده و بدشانس بوده‌ایم که نتوانسته‌ایم براساس کیفیت بازی‌هایمان نتیجه بگیریم.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی با بیان این مطلب گفت: در چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم، اما به نظرم تیم هنوز اختلاف زیادی با صدر جدول رده‌بندی نداریم. ۶ امتیاز فاصله‌ای نیست که نتوانیم آن را جبران کنیم و مطمئن باشید هنوز هم فولاد یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است.

وی متذکر شد: باید در بازی‌های بعدی امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. ما در این چند هفته کمی بدشانسی هم آورده‌ایم. وقتی نمی‌توانیم در بازی با سایپا دو پنالتی را درست بزنیم، مشخص است تیم ما با بدشانسی روبرو است. باید نتایج هفته‌های گذشته را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های پیش رو باشیم.

مربی فولاد در باره بازی با پیکان هم گفت: ما قدرت بردن بازی را داشتیم، اما این تیم را دست‌کم گرفتیم و شکست خوردیم. البته ما چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز