خبرگزاری کار ایران

بالاخره به المپیک صعود می‌کنیم؛

کفاشیان: قرارداد کی‌روش امروز ایمیل می‌شود / جدایی کرانچار ارتباطی با تیم ملی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۸۲

قرارداد کی‌روش تهیه شده و ما این قرارداد را روز سه شنبه برای وی ایمیل خواهیم کرد. شرایط همان شرایطی است که قبلا تفاهم کردیم و کی‌روش هم کارش را شروع خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش روز سه‌شنبه برای وی از طریق ایمیل ارسال خواهد شد، گفت: ما مذاکره‌ای با سرمربی سپاهان نداشتیم و استعفای کرانچار ارتباطی به تیم ملی ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش، اظهار کرد: قرارداد کی‌روش تهیه شده و ما این قرارداد را روز سه‌شنبه برای وی ایمیل خواهیم کرد. شرایط همان شرایطی است که قبلا تفاهم کردیم و کی‌روش هم کارش را شروع خواهد کرد. البته وی الان هم کارش را شروع کرده، ولی بعد از امضای قرارداد رسما کارش را شروع می‌کند.

وی درباره استعفای زلاتکو کرانچار از سرمربیگری سپاهان و ارتباط آن با فدراسیون فوتبال، گفت: به هیچ عنوان ارتباطی با تیم ملی و فدراسیون ندارد. ما با هیچ فردی جز کی‌روش برای تیم ملی مذاکره نکردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال که با برنامه تلویزیونی ۹۰ گفت‌وگو می‌کرد درباره ناکامی‌های تیم امید در صعود به مسابقات المپیک اظهار کرد: بالاخره آن قدر تلاش می‌کنیم تا به المپیک برویم! وینگادا از ۵ ماه پیش کارش را در تیم امید شروع کرد و تمام برنامه‌اش را برای تیم زیر ۲۱ سال در نظر گرفته است. نظر ما این بود که تیم زیر ۲۱ سال به مسابقات آسیایی برود ولی مسئولان کمیته المپیک گفتند ترکیبی از بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال و زیر ۲۱ سال با هم به مسابقات بروند تا شانس مدال آوری هم داشته باشیم.

کفاشیان درباره اینکه ۷ بازیکن تیم امید قادر به همراهی این تیم برای مسابقات مقدماتی المپیک ریو نخواهند بود، گفت: شما در نظر بگیرید که تعدادی از لژیونرها هم با ما نیستند. به خاطر اینکه لیگ هم تعطیل نشود ما تلاش کردیم از هر تیم یکی دو بازیکن دعوت شوند. همه تمرکز ما برای تیم المپیک، بعد از مسابقات آسیایی شروع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز