خبرگزاری کار ایران

دایی کارش را بلد است؛

رحیمی: پرسپولیس‌واقعی را از این‌هفته ببینید / اسپانسر انصراف نداده / با هر قیمتی نمی‌مانم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۸۹

تا روزی که من را بخواهند هستم و هر زمان مجموعه هیات مدیره به این نتیجه رسید که حضورم کمکی به باشگاه نمی‌کند، مسئولیتم را واگذار خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید به کادر فنی و بازیکنان جوان تیم فرصت داد و پرسپولیس به روزهای اوج خود برمی گردد گفت: پرسپولیس واقعی را از این هفته ببینید.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: اگر بازی با تراکتورسازی را می‌بردیم شرایط خیلی فرق می‌کرد و تیم از استرس خارج می‌شد، ولی با این شکست باز هم فشار نتیجه‌گیری روی تیم و کادر فنی افزایش یافت و اعتراف می‌کنم هنوز نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

رحیمی اضافه کرد: مسابقه‌ای که می‌توانستیم به راحتی از آن ۳ امتیاز بگیریم و تمامی حواشی را از تیم دور کنیم را روی اشتباهات فردی واگذار کردیم و طبیعی است در این شرایط فشار روی تیم افزایش یابد.

وی تاکید کرد: بازی با نفت مسجد سلیمان فرصت تازه‌ای است که بچه‌ها می‌توانند به لیگ برگردند و تا آنجا که اطلاع دارم مجموعه تیم یکدل و متحد شده‌اند تا از این مسابقه پرسپولیس روند نتیجه گیری تازه‌ای را در لیگ آغاز کند.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال باید بپذیریم تیم جوان شده و هنوز فشار مسابقات و نتایج اجازه نداده تا تیم در فضایی آرام نفس بکشد و امیدواریم از این هفته تیم در مسیر نتیجه‌گیری قرار بگیرد و بچه‌ها بتوانند پتانسیل واقعی خودشان را نشان بدهند.

وی با بیان اینکه دایی کارش را بلد است، ولی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها دست او را در هفته‌های اول بست، گفت: به هر حال باید پذیرفت پرسپولیس با تیم فصل گذشته که نفرات باتجربه‌ای داشت تفاوت کرده و بازیکنان جایگزین هنوز به دلیل فشار روحی و روانی روی تیم هنوز نتوانسته‌اند خود را در ترکیب تیم پیدا کنند، ولی اطمینان داشته باشید از این هفته تیم با قدرت بیشتری در بازی‌های لیگ شرکت خواهد کرد و بدنبال امتیازات از دست رفته خواهد بود.

رحیمی تاکید کرد: به جز استقلال سایر تیم‌ها فاصله زیادی در بالای جدول ندارند و مطمئن باشید در هفته‌های آینده با چند نتیجه خوب می‌توانیم به جمع بالانشینان جدول برسیم.

مدیر عامل پرسپولیس در مورد شایعه جدایی اسپانسر پرسپولیس گفت: ما با اسپانسر باشگاه قرارداد داریم و طرفین موظف‌اند تا پایان به تعهدات خود عمل کنند. ما به حمایت‌های اسپانسر باشگاه نیاز داریم و تاکنون هم بحثی در خصوص اعلام انصراف حامیان مالی باشگاه مطرح نشده است.

وی در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: عدد و ارقام واقعی را به وزارت ورزش اعلام کرده‌ایم و بخشی از مطالبات از طریق حامیان مالی و کمک‌های مردمی پرداخت شده، ولی تا رسیدن به نقطه صفر فاصله زیادی داریم.

رحیمی درباره اختلافات اخیر با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال این‌گونه اختلافات در بحث‌های مدیریتی طبیعی است، ولی به شدتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، نیست. من هرگز به خاطر این اختلافات قهر نکردم، ولی صراحتا هم اعلام کردم حاضر نیستم با هر شرایطی کار کنم. تا روزی که من را بخواهند هستم و هر زمان مجموعه هیات مدیره به این نتیجه رسید که حضورم کمکی به باشگاه نمی‌کند، مسئولیتم را واگذار خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز