خبرگزاری کار ایران

شایعه رفتن جاسم کرار صحت ندارد؛

ماجدی: استقلال ۳ امتیاز بازی با نفت را می‌خواهد / الان نوبت هواداران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۵۳

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با تیم خوب نفت هستیم. نفت تیم قدرتمندی است، اما استقلال هر ۳ امتیاز بازی را می‌خواهد.

سرپرست استقلال می‌گوید بازیکنان و کادر فنی هر چه در توان داشتند انجام دادند و پنج شنبه نوبت هواداران است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با نفت گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با تیم خوب نفت هستیم. نفت تیم قدرتمندی است، اما استقلال هر ۳ امتیاز بازی را می‌خواهد.

سرپرست استقلال درخصوص غایبان استقلال در این دیدار بیان‌کرد: تنها محروم ما در این دیدار میلاد فخرالدینی است و جاسم کرار و حنیف عمران‌زاده را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین امیرحسین صادقی با ما ۲ جلسه تمرین کرده و مشکل مصدومیت او برطرف شده، همچنین مگوییان نیز از امروز به استقلال ملحق شده و درباره وضعیت این دو بازیکن کادر فنی تصمیم خواهد گرفت.

ماجدی در پاسخ به شایعه سفر کرار به عراق همراه با خانواده‌اش اظهار کرد: این اخبار شیطنت رسانه‌ای است و امسال می‌خواهند هر کاری انجام بدهند تا استقلال را بزنند. کرار به دلیل مصدومیت با تیم تمرین نمی‌کند و مشغول فیزیوتراپی در کلینیک استقلال است و دیروز بر سر تمرین استقلال حاضر شد که نشان می‌دهد در ایران حضور دارد و شایعه رفتنش صحت ندارد.

وی در پایان گفت: الان نوبت هواداران است. ما تا جایی‌که می‌توانستیم کار خود را کرده‌ایم. الان زمانی است که هواداران باید از استقلال حمایت کنند و بازی با نفت از آن بازی‌هایی است که ما نیاز داریم هواداران به تختی بیایند و شور و نشاط را به بازیکنان تزریق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز