خبرگزاری کار ایران

هواداران پرشمارسرخ ها دردرفشی فر؛

علی دایی در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد / شعار هواداران علیه سیاسی و درخشان!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۶۲

حضور دایی در تمرین پرسپولیس باعثشد تا هوادارانی که در این مجموعه حضور یافته بودند علیه سیاسی، رئیس هیات مدیره و حمید درخشان سرمربی منصوب هیات مدیره شعار دهند.

در حالیکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حمید درخشان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد، علی دایی در تمرین عصر امروز این تیم حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود. در حالیکه بعد از جلسه ظهر امروز هیات مدیره این باشگاه، رئیس هیات مدیره پرسپولیس از سرمربیگری حمید درخشان خبر داد و عنوان کرد که مراسم معارفه سرمربی جدید قرمزها در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود، علی دایی به این ورزشگاه رفت.

حضور دایی در تمرین پرسپولیس باعثشد تا هوادارانی که در این مجموعه حضور یافته بودند علیه سیاسی، رئیس هیات مدیره و حمید درخشان سرمربی منصوب هیات مدیره شعار دهند. هرچند علی دایی از آنها خواست تا از این کار صرفنظر کنند.

درگیری شدید لفظی بین هوداران از نکات حاشیه ای تمرین عصر امروز بود که اگر دخالت پلیس نبود قطعا به درگیری فیزیکی منجر می شد. در میان این هوادران چند نفر از بانوان هم دیده می شد.

تمرین عصر امروز پرسپولیس حواشی بسیاری داشت و در شرایط عادی برگزار نشد. دو دستگی در میان هواداران کاملا مشهود بود و حتی برخی هواداران از بازیکنان می خواستند با تیم درخشان تمرین نکنند!

حدود ۱۵۰ نفر از هواداران علیه سیاسی عضو هیات مدیره باشگاه و حمید درخشان شعار سردادند و علی دایی را تشویق کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز