خبرگزاری کار ایران

حواشی تمرین عصر امروز سرخ ها؛

حضور همزمان دایی و درخشان در تمرین پرسپولیس / پخش شیرینی مخالفان شهریار!

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۷۱

درحالی که برخی لیدرهای پرسپولیس به شدت از علی دایی حمایت می کردند و برخی نیز به حمایت از درخشان پرداختند، برخی هواداران نیز به تشویق پرسپولیس پرداختند و این تیم را مهمتر از افراد معرفی کردند.

در حالیکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حمید درخشان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد، علی دایی در تمرین این تیم حاضر شد و اعلام کرد تا زمانی که حکم اخراجش صادر نشود از پرسپولیس نمی رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با حواشی زیادی مواجه شد. درحالیکه بعد از جلسه بعد از ظهر امروز هیات مدیره این باشگاه، رئیس هیات مدیره پرسپولیس از سرمربیگری حمید درخشان خبر داد و عنوان کرد که مراسم معارفه سرمربی جدید قرمزها در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود، علی دایی به این ورزشگاه رفت.

حضور دایی در تمرین پرسپولیس باعثشد تا هوادارانی که در این مجموعه حضور یافته بودند علیه سیاسی، رئیس هیات مدیره و حمید درخشان سرمربی منصوب هیات مدیره شعار دهند. این در حالی بود که درخشان نیز در ورزشگاه حضور داشت تا پرسپولیس همزمان با دو سرمربی کارش را دنبال کند.

برخی مخالفان علی دایی هم که از برکناری او خوشحال بودند و بین هواداران شیرینی پخش کردند!

علی دایی نیز که هنوز خود را سرمربی این تیم می داند با حضور در ورزشگاه درفشی فر دقایقی با بازیکنان گفتگو کرد و پس از آن با شاگردانش خداحافظی کرد. دایی پس از ملاقات با بازیکنانش به سمت زمین رفت و با نشستن روی نیمکت به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

در حالیکه برخی لیدرهای پرسپولیس به شدت از علی دایی حمایت می کردند و برخی نیز به حمایت از درخشان پرداختند، برخی هواداران نیز به تشویق پرسپولیس پرداختند و این تیم را مهمتر از افراد معرفی کردند. افشین پیروانی هم موضع تندی علیه سیاسی گرفت و حرف های تندی زد.

محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه وضعیت پیچیده ای بر باشگاه پرسپولیس حاکم شده از سمت خود کناره گیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز