خبرگزاری کار ایران

بازیکنان برای فرد بازی می‌کنند نه باشگاه؛

انصاری‌فرد: تغییرات پرسپولیس کار وزارت ورزش بود / بعید می‌دانم تغییرات نتیجه بدهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۷۴

هر کسی در پرسپولیس ساز خودش را می‌زند و این سازها باید هماهنگ شود و باید هارمونی ایجاد شد و همه متحد باشند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است در این مجموعه همه با هم مشکل دارند و با این شرایط نه تنها حمید درخشان بلکه هیچ کسی نمی‌تواند در جمع سرخپوشان تهرانی موفق شود.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در مورد نحوه کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس چه نظری دارید؟
هر کسی سیستمی برای تغییرات دارد و سیستم آنها هم اینجوری بود. می‌گفتند جلسه گذاشته‌اند و با هم به تفاهم رسیده‌اند، اما بعد از آن گفتند دایی را بر کنار کرده‌اند. فکر می‌کنم این اتفاق از هیات‌مدیره نبوده و وزارت‌ورزش این تصمیم را گرفته، چون سیاسی اعلام کرده بود وزارت‌ورزش این تصمیم را گرفته است. وقتی وزارت‌ورزش مسئول این قضیه شناخته می‌شود یعنی اینکه حملات به سمت وزارت است و چنین تصمیمی گرفته‌اند تا شاید تغییری در نتایج ایجاد شود.

این مساله دخالت دولت در فوتبال نیست؟
دخالت دولت در فوتبال ما کلا هست، مگر می‌شود نباشد. درست است که به AFC اعلام می‌کنیم این تیم‌ها خصوصی‌اند، اما واقعیت این است که تیم‌های ما و فوتبال ما خصوصی نیست و مردم هم می‌دانند فوتبال‌ایران خصوصی نیست و دولت برای فوتبال تصمیم‌گیری می‌کند. اسپانسر استقلال و پرسپولیس را هم وزارت‌ورزش آورده و تا فوتبال خصوصی نشود، این نظارت باید باشد و نمی‌شود آنها را رها کنند.

درخشان در پرسپولیس مشغول به کار شد. حضور او را چطور ارزیابی می‌کنید؟
درخشان از مربیان خیلی‌خوب است و بچه‌ با استعدادی است، البته من مشکل پرسپولیس را عدم یکدلی در کل سیستم می‌دانم. متاسفانه در این مدت همه با هم دعوا داشته‌اند و این مساله باید حل شود. هر کسی در پرسپولیس ساز خودش را می‌زند و این سازها باید هماهنگ شود و باید هارمونی ایجاد شد و همه متحد باشند.

به نظر شما درخشان در پرسپولیس نتیجه می‌گیرد؟
همه مسائل بستگی به یکدلی کل مجموعه دارد. حمایت هیات مدیره و وزارت ورزش باید باشد تا بازیکن بازی خودش را بکند. اگر یکدلی باشد موفق می‌شوند و اگر نباشد نه تنها درخشان بلکه هیچ کسی موفق نمی‌شود.


آینده پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
آینده پرسپولیس همین است که می‌بینید مگر اینکه بحثخصوصی‌سازی حل شود. بحثریشه‌ای باشگاه باید حل شود اما مگر در این سی سال اتفاقی افتاده؟ بعدش هم همین است و قضیه پرسپولیس باید ساختاری و سازمانی حل شود. در این وضعیت همه دخالت می‌کنند و می‌گویند تقصیر ما نبود و خودشان را تبرئه می‌کنند. باید هر کسی شرح وظایف خودش را بداند نه اینکه هر کسی هر کاری دلش خواست بکند.

امسال پرسپولیس به جمع مدعیان می‌رسد؟
بعید می‌دانم، البته پرسپولیس پتانسیل خوب شدن را دارد اما مشکلات باید حل شود و اگر نشود همین می‌شود که می‌بینید. بازیکن الان بلاتکلیف است و انگار بازیکن برای فرد بازی می‌کند نه باشگاه در صورتی که باید این سیستم فکری عوض شود و همه برای باشگاه بازی کنند و مدیر هم برای باشگاه کار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز