خبرگزاری کار ایران

به هیچ‌وجه از نتایج‌پیکان راضی‌نیستم؛

ثنایی: بازیکنان و کادر فنی‌پیکان باید پاسخگو باشند / هنوز مذاکره‌ای با علی دایی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۴۴

روز دوشنبه جلسه کمیته فنی برگزار می‌شود و در آن نقاط ضعف و قوت تیم ارزیابی خواهد شد و کادر فنی و بازیکنان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان با ابراز نارضایتی از نتایج این تیم در ۸ هفته اخیر لیگ برتر گفت: بازیکنان و کادر فنی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و نفراتی که کم‌کاری کرده باشند قطعا جریمه می شوند.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: به هیچ‌وجه از نتایج پیکان راضی نیستم و تیم ما بعد از پیروزی مقابل فولاد باید این هفته مقابل ذوب‌آهن هم برنده می‌شد، ولی به دلیل اینکه برخی بازیکنان در حدو اندازه خودشان ظاهر نشدند نتوانستیم این بازی ساده را برنده شویم.

وی تاکید کرد: عملکرد تمام بازیکنان را در تمرینات و مسابقه زیر نظر داریم و آنهایی که در حد خود نیستند و کم کاری می کنند را جریمه خواهیم کرد.

مدیرعامل پیکان افزود: روز دوشنبه جلسه کمیته فنی برگزار می‌شود و در آن نقاط ضعف و قوت تیم ارزیابی خواهد شد و کادر فنی و بازیکنان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی با بیان اینکه پیش از این شرایطی به مراتب بدتر را در باشگاه پیکان مدیریت کرده‌ایم، اظهار داشت: مطمئن باشید پیکان به لیگ برمی‌گردد، ولی باید بازیکنان و کادر فنی تلاش بیشتری از خود نشان دهند و در دیدارهایی نظیر ذوب‌آهن نتیجه را به راحتی از دست ندهند.

ثنایی افزود: ما باید ذوب‌آهن را می‌بردیم، ولی کم‌کاری بازیکنان باعثشد ۳ امتیاز باارزش این بازی که می‌توانست ما را تا رده نهم جدول بالا بکشد و در همسایگی پرسپولیس قرار دهد به راحتی از دست دادیم.

مدیرعامل پیکان در خصوص شایعه جذب علی دایی و کنار گذاشتن منصور ابراهیم‌زاده، گفت: علی دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ماست و احترام زیادی برایشان قائلیم ولی هنوز در مورد کادر فنی تصمیم نگرفته‌ایم اما اگر احساس کنیم تغییرات به تیم کمک می‌کند در این زمینه درنگ نمی‌کنیم.

ثنایی تاکید کرد: باشگاه برای تیم تمامی شرایط را فراهم کرده و این فصل هزینه زیادی را متحمل شده و انتظار داریم که کادر فنی و بازیکنان هم احساس مسئولیت کنند و در حد نام و اعتبارشان در مسابقات ظاهر شوند. بنده خودم شخصا تمرینات و مسابقات تیم را زیر نظر دارم و همراه مشاورانم نظیر حاج رضایی و بهتاش فریبا بازی‌های تیم را آنالیز می‌کنیم و با نظر کادر فنی بازیکنانی که کم‌کار باشند را جریمه خواهیم کرد و با آنها برخورد انضباطی خواهیم داشت.

وی در مورد دیدارهای آینده تیم پیکان در لیگ برتر گفت: مطمئن باشید بازی با ملوان را می‌بریم و از بحران فعلی خارج خواهیم شد چراکه اعتقاد دارم پتانسیل تیم بالاتر از این است و می‌توانیم جایگاه بالاتری در جدول به دست آوریم.

ثنایی در پایان گفت: در صورتی که بازیکنان باتجربه و قدیمی تیم نتواننند انتظارات را برآورده کنند، قطعا نیروهای جوان را جایگزین آنها خواهیم کرد چرا که آنها انگیزه زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم دارند و می‌توانند ما را در این شرایط بهتر کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز