خبرگزاری کار ایران

چرا هر روز علیه‌من مصاحبه می‌کند؟

ناراحتی شدید کارلوس کی‌روش از محمد مایلی‌کهن

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۵۱۳

حرف‌های اخیر مایلی‌کهن علیه کی‌روش باعثشد سرمربی تیم ملی در میهمانی حسین هدایتی با مدیران ختافه در هتل آزادی با بزرگان پرسپولیس درد دل کرده و ناراحتی شدید خود از مایلی‌کهن را بروز داده است.

محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی این روزها دوباره مصاحبه می‌کند و همه را از دم تیغ می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصاحبه محمد دایی علیه بهروز رهبری‌‌فرد که او را کفترباز خوانده بود باعثشد مایلی‌کهن که همواره دست به بیانیه است، علیه برادران دایی بیانیه تندتری بنویسد و آن را در خبرگزاری‌ها منتشر کند، اما حاجی‌مایلی تنها به کوبیدن برادران دایی اکتفا نکرد چراکه دوشنبه شب روی خط برنامه ۹۰ آمد و این بار همه را کوبید.

مایلی‌کهن دوشنبه‌شب در برنامه زنده ۹۰، عادل فردوسی‌پور را «کی‌روش‌پور» خواند و دایی و رحیمی و وینگادا را از نیز دم تیغ گذراند. این اتفاقات باعثشد تا فرضیه همیشگی قوت بگیرد که مایلی‌کهن دوباره بدون تیم شده و مصاحبه‌های انتقادی‌اش شروع شده، چراکه یک اصل در فوتبال ایران وجود دارد که می‌گوید مایلی‌کهن اگر تیم داشته باشد علیه کسی صحبت نمی‌کند، اما اگر بدون تیم باشد علیه همه مصاحبه می‌کند تا در بورس باشد و بالاخره تیم بگیرد.

حرف‌های اخیر مایلی‌کهن علیه کی‌روش باعثشد سرمربی تیم‌ملی در میهمانی حسین هدایتی با مدیران ختافه در هتل آزادی با بزرگان پرسپولیس درد دل کرده و ناراحتی شدید خود از مایلی‌کهن را بروز داده است.

کی‌روش به قدیمی‌های پرسپولیس گفته: «مایلی‌کهن مدام علیه من مصاحبه می‌کند، اما من هرگز در مورد او صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم دلیل مصاحبه‌های او چیست؟! برای من جای تعجب است که مایلی‌کهن هیچ تیمی ندارد و مدت‌هاست در فوتبال نیست و هر روز مصاحبه می‌کند و علیه من حرف می‌زند.»

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش هم دیگر طاقت ندارد و صبرش تمام شده، چراکه به شدت از مایلی‌کهن ناراحت است و ناراحتی‌اش را بروز داده و بعید نیست او هم به زودی علیه مایلی‌کهن مصاحبه کند و از خجالت او در آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز