خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه در شأن امیدهای سرخابی نبود؛

افجه‌ای: تماشاگران درگیر شدند، نه لیدرها / این اتفاقات را محکوم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۹۵

استقلال در این بازی میزبان بوده و بازی را باخته و یک برخوردهایی هم بین تماشاگران بوده اما لیدرها اصلا دخالتی نداشته‌اند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: دربی امیدها باید در استادیومی در شأن استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شد.

سیدسعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد درگیری در دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: تا آنجا که می‌دانم این اتفاقات ۲۰ دقیقه بعد از بازی و در بیرون از زمین بوده است. این ورزشگاه در شأن امیدهای استقلال و پرسپولیس نبود و بازی با این حساسیت را باید در ورزشگاه بهتری که در شأن دو باشگاه باشد برگزار می‌کردند. نیروی انتظامی هم آنقدر نبوده که بتواند از این مشکلات جلوگیری کند.

وی افزود: استقلال در این بازی میزبان بوده و بازی را باخته و یک برخوردهایی هم بین تماشاگران بوده، اما لیدرها اصلا دخالتی نداشته‌اند. تا آنجایی که من خبر دارم لیدرها هیچ دخالتی در این درگیری‌ها نداشته‌اند. در مجموع ما این اتفاقات را محکوم می‌کنیم و متاسف هستیم شاهد چنین مسائلی در فضای فوتبال هستیم.

سخنگوی استقلال در مورد زخمی شدن دو بازیکن امید پرسپولیس گفت: من خبر ندارم، اما صادق‌پور مسئول آکادمی و تیم‌های پایه استقلال محل مسابقه را ترک کرده بوده و هنوز گزارش مصدومیت را به ما نداده‌اند. بحثبین تماشاگران دو تیم بوده و بین لیدرها و مسئولین تیم‌ها نبوده است. انتظار این است که مسئولان برای چنین بازی‌هایی استادیومی با حصار بهتر در نظر بگیرند تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید. از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، اما تعدادشان خیلی کم بود و این مشکلات بهوجود آمده است.

افجه‌ای در پایان گفت: هفته بعد دربی جوانان است و تمهیداتی را در نظر گرفته‌ایم تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم، اما در مجموع این مسائل را کاملا محکوم می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز