خبرگزاری کار ایران

کمیته فنی ملوان تشکیل می‌شود؛

ایراندوست فردا از خودش دفاع می‌کند / گزینه خارجی آلترناتیو سرمربی انزلی‌چی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۹۶

کمیته فنی باشگاه ملوان فردا با حضور دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه تشکیل می‌شود و ایراندوست فرصت دفاع از خودش و نتایجی که در این فصل گرفته را دارد

کمیته فنی باشگاه ملوان بندر انزلی فردا تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد نصرت ایراندوست تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نتایج ضعیف تیم فوتبال ملوان در لیگ چهاردهم باعثشده تا هیات‌مدیره و کمیته‌فنی این باشگاه عکس‌العمل نشان داده و نصرت ایراندوست را به کمیته فنی فرا بخوانند چراکه ملوان با این مربی بومی جزو قعرنشینان جدول رده‌بندی است.

کمیته‌فنی باشگاه ملوان فردا با حضور ۲ نفر از اعضای هیات‌مدیره باشگاه تشکیل می‌شود و ایراندوست فرصت دفاع از خودش و نتایجی که در این فصل گرفته را دارد، اما ما با توجه به نتایج ضعیف ملوان در این فصل بعید است ایراندوست دفاع خاصی از عملکردش داشته باشد چراکه ملوانان در ۹ بازی خود تنها ۷ امتیاز کسب کرده‌ و در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند که به هیچ عنوان رتبه قابل قبولی برای تیم پرطرفدار و ریشه‌دار ملوان نیست.

ملوان در فصل گذشته با کسب ۴۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت که عملکرد قابل‌قبولی برای اسکوچیچ بود، اما سیروس محبوب مالک باشگاه ملوان در اقدامی عجیب قرارداد این مربی کروات را تمدید نکرد و نصرت ایراندوست را به ملوان برد تا روزهای تیره این تیم ریشه‌دار رقم بخورد.

ملوان با ایراندوست در این فصل در ۹ بازی یک برد، ۴ مساوی و ۴ باخت به دست آورده و ۴ گل‌زده و ۸ گل خورده در کارنامه دارد که نتایج بسیار ضعیفی برای ایراندوست و مجموعه محجوب محسوب می‌شود.

ایراندوست فردا فرصت دفاع از خودش در کمیته فنی ملوان را دارد، اما آنطور که شنیده‌ایم مدیران‌ملوان به فکر گزینه خارجی برای هدایت این تیم هستند و اگر ایراندوست فردا برکنار شد و یک مربی خارجی هدایت ملوان را بر عهده گرفت چندان تعجب نکنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز